Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: foton
Läst 1237 ggr
nemetona
0

orb eller vad på bilden

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

den gula grejen vid gardinen

tacksam för svar :D

//Nemetona Vinkar

Vad lever vi för, om inte att göra livet mindre svårt för andra?

GEORGE ELIOTT

Calcifer
2

Damm.

"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

nemetona
0

Vet att damm kan framkalla en massa sådana på bilder men ibland kommer det sådana vita stora som en femkrona och söker sig sakta fram mot mig när jag ligger i sängen, och när den är tillräckligt nära har jag försökt att sträcka ut fingret och ta på den, men då backar den och kommer sedan åter .den svävar ikring mig och har ett vitt skarpt sken.

//Nemetona Vinkar

GEORGE ELIOTT

Ginster
1

Hej! En min morbror såg en sån rund typ guldbrun sväva i luften samma kväll som en släkting till oss hade dött. Tror det kan har varit hennes själ.

nemetona
0

Hej igen, denna hittade jag bland mina kort! zooma in på skivracket och även på tvskärmen men det är ju överallt annars också. Ibland får man lura dom lite och ibland så tror jag att dom vill synas faktiskt 🤫

hälsningar Nemetona

//Nemetona Vinkar

GEORGE ELIOTT

nemetona
0

Den här tog jag en natt när närvaron var stor och bakom alla ..vad det nu är?? så ligger mitt barnbarn och sover. helt galet.. och om det är så mycket damm när ingen rör sig då får jag nog ringa en damm städarexperter 😉

//Nemetona Vinkar

GEORGE ELIOTT

Choklad
2

känns som en mormor eller annan kvinnlig energi från din sida. snäll och omtänksam, lite bestämd men rättvis, grått permanentat kort hår väldigt tjockt och en stolthet för personen.

Hon håller i ett vitt ljus och det är tänt, hon har ett intresse som hon verkligen "brinner" för, visar mig hästar som springer. En mörkbrun häst får jag se.

Liknar som bokmärken, men  men…

hon kanske tyckte om bokmärken?🤔

Hon visar att hon syr på ett stort tyg, hon liksom rister det och sedan syr hon på det. Hon är lite mindre än  medellängd, lite mullig men inte överdrivet. Jag får intrycket av henne att hon var pysslig av sig och trivdes som pensionär och var sig egen och visar att nu har hon det bra.

Hon vill bara hälsa på er ibland och visa att hon finns där ännu och hon ger er mycket kärlek och vill balansera upp era energier så att ni kan ta till er så mycket kärlek som det bara går.

U R us

nemetona
0

#6 tack så mycket! den du beskriver är klockrent min mormor!

Min moster som också gått bort sydde mycket! alla de sorters bonader och dukar och ja allt.. och så och min kusin som bodde hos mormor höll på mycket med trav och satt tittade på trav på tv ofta och åkte på trav och båda dessa var väldigt nära  min mormor hon tog hand om dom båda! så dom tecknen var inte svåra att ta till sig!

stor kram och tack för hjälpen 🙂❤️

//Nemetona Vinkar

GEORGE ELIOTT

[Kattuggla]
2

Vad duktig du är, Choklad! 🙂

nemetona
0

#8 Ja det var riktigt träffsäkert av choklad🙂

//Nemetona Vinkar

GEORGE ELIOTT

Choklad
0

# 8  och # 9  

Tack för beröm ❤️🙂

U R us