vad på bilden?
Hejsan! denna bild togs samma natt som min svärmor dog! jag satt med henne på sjukhuset och hon kramade mig så hårt och strök mig över kinden, jag viskade i hennes öra att det kommer bli bra och att änglarna väntar på henne! då log hon! sen sa hon att vi skulle åka hem och vila ett tag. Vi åkte hem, men en timma senare ringde dom och sa att hon gått bort. Vi åkte in och satt hos henne i flera timmar och hon var så vacker och slät och luften lätt och ljus och på bordet stod ett ljus tänt och en ängel och två celestiner. Väl hemma igen när jag krupit ner i min säng så kände jag mig så full av kärleksfull och helt underbar energi så jag plockade fram kameran och tog denna bild oerhört fin..!
//Nemetona 
Vad lever vi för, om inte att göra livet mindre svårt för andra?
GEORGE ELIOTT
Vad härligt!
När jag tittar på bilden så blir jag ganska övertygad om att du inte var ensam i rummet. Kanske var det din svärmor som ville ge lite trygghet och bekräfta att hon mådde bra. Eller så kan det ju ha varit någon annan inom familjen/släkting som ville visa sitt stöd.
Underbart! :)

Jag tänker som så, att det nog är någon eller några från andra sidan som är med och ger tröst och styrka.
Tack för dom orden dom värmer, jag tror också det för känslan under tiden går inte att beskriva med ord. Den infann sig redan en bra stund före och det var då jag bestämde mig för att ta ett foto! glädjande att dom är med en❤️
//Nemetona 
Vad lever vi för, om inte att göra livet mindre svårt för andra?
GEORGE ELIOTT