Säga om framtiden?
Vet ej riktigt vad jag ska skriva här, dels kanske för jag tror inte på spöken andar, spådomar.. Men ska jag vara ärlig så mår jag uselt söker ngt men vad.. Jag är bostadslös men bor inneboende med Xet vilket är traumatiskt, kaotiskt.. Söker bostad men får ingen, får ingen hjälp heller.. Önskar jag kunde se in i framtiden om jag kommer vara bostadslös länge till, kommer jag alltid må så här?
Nu bad jag inte er om hjälp få bostad men finns det ngn som kan sia om min framtid lite?
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you
Kära Mymlan! Jag brukar tänka så här. Att när botten är nådd och det inte kan bli värre så kan det bara bli bättre. Då finns det bara ett håll att gå åt och det är uppåt. Ett litet tips! Försök se filmen: Conversations with God. Jag är övertygad om att när du väl har bestämt dig att du fått nog, så kommer det att vända för dig!
Ljus och Kärlek Anki

Hej Mymlan.. Mitt lilla råd till dig är att börja vända saker lite mer till det positiva. Det är svårt då man mår dåligt, men du ska se att resultatet kommer fortare än du tror. Tänk att nu har du en lägenhet, tänk att du redan har flyttat och mår bra i den. Denna visualisering och tankkraft kan påverka dig enormt mycket.
Nu vet jag inte hur din relation är med din fd, men om han låter dig bo där så det ändå en positiv handling från honom.
Mitt konkreta råd är : TÄNK POSITIVT OCH FÖRÄNDRA !!!
Kram och ljus till dig !! MariaJ:-)
Carpe Diem
Maria Johnsson
Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör
Hejsan Mymlan!
Jag vill be dig att tänka positivare.. Då jag med egen erfarenhet mått dåligt av annan orsak bara varit neg.. Då e det tung och man har ingen lust att resa sig..
Men pröva se ljuset och ta ett litet steg i positiv anda så skall du se att det kommer att klarna för dig..Och det kommer att vara lättare att ta itu med saker och ting…
Och du..Man behöver inte tro.. För att sträcka ut en hand om hjälp…
Lycka till kram åse…..
Hej Mymlan! Jag har varit i ett djupt svart hål i snart 2 år och har precis tagit mig ur det… Jag ska ´ärligt talat säga att jag inte har en aning om hur jag gjorde, men nu är det mesta ordnat. Jag ska byta jobb och mina djur har fått det bra. Jag tror också att det faktiskt gör mkt att man tänker positivt.
Vet att det inte är det du vill höra, för när ngn sa så till mig innan fnyste jag bara o vände på klacken eller bröt ihop totalt o började vrålgråta! För det gick ju inte!!!
Sen fick jag annat att tänka på, jag startade min egen hemsida och började drömma mig in i världen där jag en gång skulle tjäna så pass bra på den att jag skulle slippa vantrivas på jobbet o va min egen chef! Nu är jag inte så långt än, men i o med att jag såg den ljusningen lättade det andra också. Jag fick tillräckligt med mod för att säga till min chef på mitt bemanningsföretag att nu räcker det, jag stannar inte en minut mer än till 31/8 på det stället jag är inhyrd just nu! Det gick bra.
Jag tog tag i mina djurs situation och ändrade den för nu helt plötsligt såg jag lösningen!
Visst har jag haft en del tillbakaslag sen dess, men det löser sig!