Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettmedium
Läst 724 ggr
[japptravare]
0

Medium i Skåne?

Hej, enda sen vi flyttade hit för kanske runt 8 år sedan har det spökat här.
Jag har aldrig direkt brytt mig och har aldrig varit intresserad av att fixa fram medium osv då jag aldrig har känt mig störd eller haft obehag osv.
Men nu, 8 år senare, blir jag mer och mer intresserad då det känns som att spökerierna ökar.
Mina djur har börjat bli rädda och även jag har börjat känna obehag.
Och nu har jag börjat känna av tung andning och tror att det kan bero lite på detta.
Och nu har min syster flyttat och då är tanken att jag ska få två rum. Jag vill flytta sängen, men vågar inte. Är rädd för att bli störd om nätterna (då det spökar mer i andra rummet).

Spökerierna började bli värre när det bestämdes att min syster skulle flytta. Och när även min ikke-troende pappa hör saker så är det verkligen något.
Syrran flyttade igår och under kvällen kände jag stark närvaro och det skrämde mig lite.

Vad kostar medium? Då min pappa tycker att det är "trams" så får jag själv ta hand om det och jag är ingen rik person om man säger så ;)
Och finns det några trevliga medium i Skåne som skulle vara intresserade av att "kolla läget" i detta hus?

:)

Fjäril
0

Hej,

Har du kikat i vårt länkarkiv? http://overnaturligt.ifokus.se/links?discussions-1

Hoppas du hittar det du söker 🙂

Sajtvärd på Övernaturligt