Se saker som andra inte gör
Detta är något jag alltid varit rädd att prata om och jag är det ännu men jag gör ett försök i hopp om att någon mer än jag ser dessa varelser.
Jag fick inte prata om detta för min mormor även hon och hennes mor såg dessa och visste att man lätt blir utskrattad och få stämpel som instabil, fantasifull och kanske till och med inlåst på psyket.
Min familj vet vad ag kan se och känna och de tror mig då min mamma kan känna vissa saker.
Nu till saken då.
Jag har sedan jag var väldigt liten kunnat se olika varelser som jag sj tror är från en annan värld.
Andar kan jag både se och höra, skuggfolk ser jag relativt ofta och om jag tittar väldigt noga kan jag se något slags litet djur hos varje individuell person som jag kallar följeslagare då de alltid är där.
Kan även se mer hemska saker både som ett minne vid vissa platser och vissa hemska varelser som jag inte vet vad det är.
Mormor sa att jag är väldigt känslig för det övernaturliga och att det ligger i släkten sedan långt tillbaka.
Jag VET att jag inte är galen men oftast de man talat om detta för tror ju att man e störd.
Jag hoppas det finns fler där ute som kan se samma som mig.
Vill inte vara ensam!!!
Och lite sådär i förväg så ni som absolut måste komma med elakheter ni behöver inte det, jag har fått tillräckligt av den varan.
ni andra är hjärtligt välkomna att prata med mej🌛
"Fantasy abandoned by reason produces impossible monsters"
Du behöver inte känna dig ensam. Det är många här inne som har sett och upplevt konstiga saker, inklusive mig. Om du söker på sajten så hittar du berättelser som skrivits om detta. Det du kan lära dig är att stänga dig, skydda och jorda dig mm. Se "Hjälp-tråden". 🙂
Säger som Kattugglan, du behöver inte känna dig ensam om dina upplevelser här 🙂 Jag har också sett och upplevt en del saker som många skakar på huvudet åt. Har "småfolk" omkring mig i huset där vi bor, på tomten i en skogsdunge bor det väsen/vetter som inte visat sig men låter mig känna att de är där.
Men om du känner att det blir för mycket för dig så säg ifrån och be dem backa lite, och säg varför, tacka dem för att de finns men att du vill att de gör sig mer osynliga.
Nu i denna stund jag skriver gör sig bäcken som rinner jäms med vår tomt sig till känna och vill påminna om att där finns också någon som bor 🙂
🤗
Tack för era svar🌺
Jo att säga ifrån brukar hjälpa till vissa men tyvärr inte alla då en del är envisa.
Har läst lite här inne och tycker det känns trevligt att läsa om alla upplevelser.
Tack för att ni finns!!!!
"Fantasy abandoned by reason produces impossible monsters"