Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: healing
Läst 3285 ggr
Elisabeth-J
0

H-T-A lista 2/8

Välkomna att skriva upp er på listan inför Healingen på torsdag den 2 augusti kl. 20.00. Skriv ditt namn och ort!

Mer finns att läsa i artikeln Healing till alla

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Bybo
0

Ja, denna gång vill jag ge, och gärna få :-) Pia de Groot Boersma Hargshamn ( Harg) Pling!

Tiia
0

Jag ger jätttegärna,men har inget emot heller att fåGlad

Tiia i Eskilstuna

melia
0

Ja jag gör väl ett nytt försök, kände ju inte ett endaste dugg i torsdags varken när jag skickade eller fick :( så melia från dalarna skickar gärna och tar gärna emot Glad

[Caroline92]
0

Jag vill både ta emot å skicka =)

Caroline i Älvsjö

Kramar

Thinka
0

Jag skickar också och tar gärna emot.

thinka i Kolsva

mamma_neo
0

Jag tar gärna emot… Åse från Östersund….

Skall pröva ge med….Kram..=).

Helleh
0

Jag är så nyfiken på healing, så jag tar gärna emot :) Skulle behöva bli av med massa negativitet.  Helene från Nynäshamn  :)

Elisabeth6503
0

Är med och ger och vill gärna ta i mot

Elisabeth/Kramfors

chapett
0

Är med och vill gärna ge och få Glad/Charlotte i Kristianstad

ChristinaE
0

Christina i Umeå vill gärna vara med!!

UlrikaD
0

Ulrika i Göteborg vill gärna vara med

drutten53
0

hej tar imot och även sänder tillbax…men kan nog inte skriva ner mina känslor då..för är väl utan data en tid framåt..pågrund av flytt..

Annie/katrineholm

_sussie_
0

jag vill gärna ge o ta emot.. Sussie Lidköping

Agneta_w
0

är gärna med igen fick in så mycket.Agneta Älvsbacka

april4
0

Tar gärna emot och gärna då riktat mot lungorna om det går.

Linn i Eskilstuna

Vibeka
0

Ger gärna och tar ödmjukt emot Glad

Carina/Linköping

Paris1
0

Anette i skövde vill oxå gärna vara med

MariaJ
0

Jag skickar och tar tacksamt emot..Skrattande

Maria / Krisitanstad

Carpe Diem

Maria Johnsson

Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

miramis2
0

Susanne i Landskrona, tack!

Happyspirit
0

Jag vill också vara med och skicka och tar tacksamt emot också :) En liten fråga bara. Hur länge håller vi på?

Anki I Tumbo

Heda
0

Jag tar gärna emot,behöver lite "extra"energi .

Tack/ Emma i Göteborg

Agila
0

Ger healing och tar tacksamt emot lite mer energi om det gårGladMilton/Eskilstuna

Elisabeth-J
0

#20 Det finns ingen speciell tid på hur länge så man kan skicka tills man själv känner att man är klar  =)

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Rabarber
0

Tar gärna emot healing.Sara i Karlstad

dilba
0

jag har faktiskt namnsdag den 2a, och har kännt mig lite vissen några dar, så jag tar gärna emot. Sussie på vischan, uppsala. Vet inte hur man gör för att sskicka…så det får nog vänta tills jag läst på lite.

Tiia
0

Jag skulle gärna att min vän får lite extra energi ,om det går

Susanne Korhonen/Eskilstuna

HCarola
0

Vad spännande. Jag tar mot healing väldigt gärna.

Carola Stockholm

molly57
0

Skickar och tar gärna emot healing

Åsa Hudiksvall

Sofiae
0

Jag tar tacksamt emot massor med healing, hoppas jag märker av det denna gången/ Edith i Uddevalla

Vet inte om jag kan sända, men skall försöka.

Tankensmakt
0

Kisses Jag är gärna med och ger, och önskar även få healing.

Lise från Haninge i Stockholm

britt-mari
0

Tar gärna emot healing. Tack!!

Britt-Mari /Ulricehamn

jwen
0

Vi vill gärna ha Skrattande:

Jane Wennerström i Huddinge

Inger Wennerström i Degerhov

Magi-cat
0

Jatack, skulle behöva healing och tar tacksamt emot!

Margaretha, södra Östergötland

"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

susanne73
0

jag ger gärna å tar gärna emot …susanne i torsåker

Tuva-Lena
0

Måste stå över denna gång, men återkommer med tacksamhet nästa vecka!

Lycka Till Alla! :)

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

FiaH
0

Jag försöker både skicka och tar tacksamt emot Sofi Bromölla

Thinka
0

Tack alla ni som sänt! Jag kände elektriska strömmar från huvudet och ner som sedan avlöstes till en behaglig värme. Nu känner jag mig alldeles lugn och avslappnad. tack igen!

Tiia
0

Jag tackar ödmjukt för alla positiva energier jag fått genom healingen….känner mig jättepigg och glad.

Glad och glad och gladSkrattande

Helleh
0

Jag glömde bort… Låg & ammade/slumrade på soffan,men jag är nog inte mottaglig.Har en ruggig huvudvärk sen tidigare idag:(

mamma_neo
0

Ja du det hände nog en hel del i kväll med.. Och jag hoppas på finna svaren med din hjälp….Skrev ner allt som hände och jag skriver av pappret om du tycker det låter lite konstigt.. Men vill inget ändra…

19,55 la jag mig ner och slappnade av och la bubblan runt mig…Sen händer det igen att min gammla katt Maja.Hoppar upp och lägger sig på mage/solaplexius och sträcker upp fram benen och huvudet mot bröst korgen där jag.. Har mitt inre rum..Men hon blir lätt som bomull ..När hon spinner blir hela mitt solaplexius varmt och det sprudlar energi genom hela min mage,bröstkorg. Sen kommer min minsta kisse Bäbis.Hon lägger sig på mitt vä ben och mot buken  med sin bakdel.Då börjar hela benet krypa efter en stund…

Sen ser jag en vacker ljusvarelse kritvit/skimmrande som rör sig i en dans.Hon ser mycket lång och smal ut..Fick bara känsla av att det var en hon…

Sen lämnar Maja mig Och från mig kommer då en djup suck.Sen känner jag hur energin kokar i mig och jag blir så lätt,trygg och harmonisk.

Men allt utspeglar sig från solaplexius. Energin liksom flödas ut därifrån.Som ett rinnande vatten fall ut i hela kroppen. Först uppåt mot bröstkorg,hals och ansikte.Sen åter till centrum (solaplexius) och då ner mot mage. vä ben och sen hö ben.För att sen sluta upp igen i solaplexius.. Jag e bara så glad och pigg..Känner mig så lätt och *LER*..

Skall detta hända vi en healing? Eller e det nått fel på mig=) Kramen om //Åse….

Helleh
0

Det där lät häftigt & supermysigt :)

mamma_neo
0

# 41

ja du det var en underbar känsla må jag säga…Och det sitter i än..Kram

lightseeker
0

ooh, hade glömt av det. Men nu förstår jag varför jag hade så litet smärta ikväll. Det gick jag nämligen och grunnade på. Tack! snälla alla ni som skickade, jag känner mig lättare till kropp och själ, för var vecka som jag är med om detta.Skrattande

dilba
0

och tack ifrån mig också. Jag har så förb*skat ont i min fot som jag krossade tidigare idag, men faktiskt känns det lite bättre!!!!Kram på er alla