Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettandlighet
Läst 788 ggr
A DOUBLE D E
8

ANDLIGUTVECKLING

Hej alla själar där ute🌈Jag skulle berätta lite om ANDLIG UTVECKLIING-Alltså min sida av saken…Jo Min&min man träffades 2002-Började bara som vänner,Då hade min mans mamma dött.. Och 2001 dog hans pappa!!Jag själv hade inga som helst erfarenheter av någon som stått mig så nära som dött.Jag var väldigt skeptisk till det andliga och Gud..fanns det nån gug vad det nån av mina gamla vänner som frågade mig…Jag svarade Kaxigt att NEJ-När vi dör blir allt bara svart&inget mer-jag sa att jag var ATEIST!!!Men åter till  2002-När jag och min kille hade börjat dejta så hände något väldigt jobbigt…POLISEN Knackade på kl.0400 typ..Dom skulle berätta att hans lillebror kört ihjäl sig i en bil olycka!! Fan vad obehagligt-Nu hade alla i hans familj dött…Jag kan aldrig fatta hur otroligt overkligt&jobbigt det var för han??!Men jag försökte bara vara vid hans sida och försöka vara bara…OK-det hade gått 9 månader och livet rullade på..Då kom nästa SMÄLL- jag&min kille fick besök av min socialsekreterare,jag undrade vad hon ville mig så där utan att ringa först???Hon sa att det handlade om mim tvillingsyster-Hon var död!!!Jag Trodde inte det var sant-det fick inte vara sant!!-Jag hade inte någon familj heller-Min så kallade mamma är ingen mamma och min pappa hade jag aldrig träffat-.Det var BÖRJAN på en helt ny era för mig.Som tur var hade jag ju min underbara kille vid min sida&hade jag inte haft honom där så hade jag aldrig hittat Sanningen om livet och döden och om allt annat som jag fått lära mig…OK jag sa ju att jag inte trodde på någon Gud eller så…-Men nu började jag fundera en hel del…Jag ville ju naturligtvis träffa min älskade syster igen!!Min kille hade en tro på Gud men han visste ju inte riktigt vad som t.ex händee när man dör…Vi var på ett bibliotek och kollade lite,jag kollade på dom andliga hyllorna och där bara gick jag fram till en bok och tog den.Den hette SJÄLENS STYRKA AV:ROSEMARY ALTEA.Jag ville bara ha lite info om vad händer när vi dör?Jag har aldrig läst en bok i hela mitt liv kan jag säga,Ha.ha- DENNA bok förändrade hela mitt dåvarande synsätt på ALLT.Min kille och jag hade ju varandra son tur var!Så efter att ha läst boken hade jag HOPP,Sen läste jag för min kille ur boken och han lyssnade-men det ska sägas att han inte bara köper allt som står i någon bok bara sådär..Han är som tur är skeptisk till allt som olika böcker om medium och livet efter detta!!Han har lyssnat på alla mina  miljoner  frågor om livet och döden o.sv..-Ja började beställa böcker i en bok-klubb,-Där fick jag välja  jag tror c.a 5st böcker av teman livet m.m premurerade i1 gång och fick dessa 5 böcker jag beställde…Tilläggas ska att min kille valde 1 bok-SHAMANSK HEALING AV:ALFREDO VILLODO,dessa böckerna var börja till ett helt nytt KAPITEL i mitt/vårt liv…Jag läste även NYA TESTAMENTET..Jag ville veta allt om allt,Jesus fanns han?JAG HADE GJORT SÅ MYCKET MYCKET ELAKT MOT MIN ÄLSKADE TVILLINGSYSTER OCH JAG VILLE BE ON FÖRLÅTELSE…??OCK VAD HÄNDE DÅ?UNDRAR VÄL DU SOM EVENTUELLT LÄSER DETTA???-Jo under 6 års tid bodde jag och min kille på landet i ett väldigt enkelt torp- i en av Sveriges minsta kommuner..HA,HA-Bodde ju i en av Sveriges största städer innan,men vi hade betalnings anm. så vi kunde inte hitta något annat,Där hittade vi tillsammans meningen med livet och JAG ändrade hela min gamla syn på allt!!!!JAG/VI FICK VETA ATT GUD FINNS OCH ATT DET FINNS ETT LIV EFTER DETTA<3<3-Så med detta inlägg vill jag säga att det går att ändra något som man trodde var en Sanning!!(jag vill även ge några bra böcker att läsa om man som jag inte trodde på nåt..-HIMMELEN PÅ JORDEN AV:JAMES VAN PRAGH OCH SJÄLSTECKEN AV ROSEMARY ALTEA)PS!,DESSA BÖCKER OCH ATT BO NÄRA NATUREN HAR FÅTT MIG OCH MIN KILLE ATT HELT OMVÄRDEA VAD SOM ÄR VIGTIGT HÄR PÅ JORDEN NÄR VI FÅTT GÅVAN ATT VARA HÄR!!<3<3<3-Glömde säga att vi inte har några barn-vi har valt bort det,helt utan att vi saknar det..Vi har hundar&katter istället..Och nu när vi har hittat meningen&sanningen om LIVET-Så har vi ändrat uppfattning om väldigt mycket saker--VI har valt att  hjälpa djuren-dom är så himla bräckliga..Så det är upp till oss MÄNNISKOR ATT GJÖRA SKILLNAD,-DOM  KAN KÄNNA PRECIS SOM VI&DET TYCKER VISSA KONSTIGT OCH TROR EJ PÅ DET---MEN DET GJORDE INTE JAG HELLER INNAN I MITT S,K LIV!!!MEN NU VET JAG TACK OCK LOV MYCKET BÄTTRE-DET HAR TAGIT C.A 10 ÅR ATT FATTA SANNINGEN,MEN GUD VAD LIVET ÄR SÅ HIMLA SKÖNT…MIN KILLE OCH JAG SKA GIFTA OSS OCKSÅ<3<3<3JAG E SÅ HIMLA LYCKLIG NU…..JAG HOPPAS DENNA STORY KANSKE KAN HJÄLPA NÅGON SOM TROR ATT ALLT ÄR SVART ELLER BARA VILL LÄSA-KRAMIS TILL ER ALLA:<3<3<3<3FRÅN EN TJEJ 2013<3<3<3/M/ 🌈🌈🌈

undrarens
3

vilken glädje man känner då man läser detta🙂, de finns hopp för alla så råkat ut för dödden och minnena efter såna hemskheter.

Alla som läser denna "tråd" får nog mkt extra energi☀️ då man ser glädje som lyser igenom om man läser lite mellan raderna.

du har nog helt säkert flera skyddsänglar nånstans up there som hjälper dig och finna kraft men framförallt känna glädje som du ser ut att ha funnit och fortsättningsvis kommer finna👍.

varifrån kom egentligen "ljuset"Tummen upp som väckte liv i alla varelser på jorden och att hjärtatHjärta började slå och vi kunde  andasPustar och skratta Skrattar

Naznaz
0

Ohh 🙂vad bra du har skrivit, jag läste varenda ord. Det du upptäkte är fantastisk🌈. jag känner likadana😃.

Kram/Naznaz

[Bettanbop]
0

❤️ 🤗

ProvinsiaRivers
0

Härligt!! Fint skrivet och önskar er alla lycka i framtiden!! 🙂

Anunnaki70
1

😇❤️