Ny här!
Hej alla!
Är ny här men har kikat in ett par gånger. Var inte för så länge sedan jag accepterade det här med det övernaturliga. Sedan ca 6 år tillbaka har vi bott i en lägenhet som ser ut som vilken annan som helst men jag har alltid fått "dåliga vibbar" av att vara inne på mitt rum men har bara tänkt mig att jag inbillar mig. Men efter ett tag så blev jag helt galen av saker jag såg och som hände. Tavlor som satt stadigt uppe på en krok ramlade nästan i min pojkväns ansikte. Både han och jag har sett saker i en spegel som vi hade i mitt rum, vi har nu ingen spegel inne på vårat rum sen han flyttade in. Saker har försvunnit och flyttat på sig. Som en gång så hade jag ställt en Påskmust flaska i ena sidan av rummet och sen hittade jag inte den och såg sedan att den var högst upp på min bokhylla. Jag når inte ens dit så jag kan inte ha ställt den där.
Men det som fick mig att fundera mest var att jag tyckte jag såg en liten flicka kolla fram runt hörn, ungefär som hon ville leka ta-fatt. Detta är inget jag såg men jag bara kände på mig det!
En dag så berättade jag detta för min mor som sa att hon inte har känt något speciellt men hon skulle ta hem hennes vän och hennes dotter som är väldigt mycket för det övernaturliga.
När de var här så hjälpte det med att hjälpte en man som var fast i mitt dåvarande rum gå vidare men det som var mest intressant var att de sa att våran lägenhet var som en motoväg kan man säga. Vissa andar brukar stanna till här. Varför vet jag inte men från början så skrämde det mig mer men de hjälpte mig även att "stänga av" och "jorda mig".
Sedan dess har jag accepterat det. Är de jobbiga så säger jag till de att de får sluta för jag tycker inte om det de håller på med eller om de bara stör.
Jag vet inte ens om detta hör till på detta forumet men hoppas ni förstår vad jag menar!
Ville bara dela med mig av min historia lite 😃
Välkommen RedHood 🌺
#1 Tack Bettanbop!
Jag är själv ganska ny här… kanske ska jag också göra en presentation? Vill ändå hälsa dig välkommen och intressant att du delade med dig av din historia/dina erfarenheter !
#3 Välkommen till dig med! Ja, kan vara trevligt med lite presentation. Vet inte om jag kan kalla detta presentation men ville bara dela med mig och skriva av mig lite 🙂Men gör gärna du det också!
Kom på en till sak som ofta händer nuförtiden: vår skafferidörr brukar stå öppen. Under de sex år vi har bott här har vi alltid stängt den så jag gissar att det är någon som är hungrig! 😂
Välkomna hit, båda två! 🌺
Sajtvärd på Övernaturligt
#5 Tack! 😃