Drömtolkning?
Ok, jag har aldrig varit så mycket för "drömtolkning", men nu har jag vaknat från en dröm som jag verkligen skulle vilja få "hjälp" med 😇
Det är såhär att jag har pratat med en kille i ca 10 månader nu via datorn och väldigt snart (kanske redan denna veckan) har vi bestämt att träffas och grilla 🙂
MEN, nu inatt så drömde jag faktiskt om denna killen. I drömmen var han rent ut sagt ganska hemsk. Inte direkt elak, men han var inte alls som jag förväntat mig och han ville typ bara hoppa i säng om ni förstår och lägga dumma kommentare om mitt utseénde 😐
Så min fråga är: Kan detta vara ett Tecken på att jag inte bör träffa honom, eller är det bara ren & skär slump att jag drömde som jag gjorde? 🤔
Det är ingen slump att du drömde som du gjorde, men jag tror inte heller att det är ett Tecken på att inte träffa honom 🙂
Drömmar ska aldrig tydas bokstavligt. Det som händer i drömmar händer sällan i verkligheten. Men när det gäller känslor så är det ytterst sällan som de är förvrängda. Känslor i drömmar ska vi inte tolka utan acceptera och försöka upptäcka var vi upplever dem i vaken tillstånd.
Med tanke på det du skriver så tror jag att det är dina egna känslor som du känner inför träffen med den här killen som återspeglas i drömmen. Du har kanske tänkt mycket på det här. Tänkt fram och tillbaka, borde jag träffa honom eller inte. Du känner kanske lite rädsla och oro. Hur blir det? Är han så underbar som han verkar eller inte?
Allt som killen gör och säger i drömmen är sådant som du är rädd för ska hända i verkligheten. Jag tror inte att det är mera komplicerat än så. Hoppas att det går bra för er! 🙂
"As you start to walk on the way, the way appears" - Rumi
Jag vet att du ber om hjälp att tolka drömmen och inte om råd, men kände att jag ville bara skriva vad jag känner rent intuitivt. I mitt första inlägg skriver jag om vad jag tror drömmen betyder. Det här blir lite mera råd. Hoppas du tycker det är ok.
Det som jag tänker på är att det känns som att du är väldigt osäker i fall du ska träffa den här killen. Jag vet ingenting och dig eller om honom, men vill säga: Lita på dina känslor! Om något känns fel så är det oftast fel. Om du nu bestämmer dig för att träffa honom så gör det på en offentlig plats med mycket folk. Gå inte iväg någonstans med honom utan känn efter hur det känns och vad du får för vibbar. Tycker han om dig och menar allvar så kommer han inte ha några problem med att träffas bland folk. Jag vill inte skrämma upp dig eller avromantisera det hela, men tyvärr lever vi i en konstig värld när många människor inte mår bra eller har onda avsikter.
"As you start to walk on the way, the way appears" - Rumi