Hjälplös
Jag vet inte riktigt vad jag ska göra.
En kompis till mig har varit med om en bilolycka. Han ligger på en operation som väntas ta ca 7 timmar, med bruten nacke och en hel del andra skador.
Jag känner mig så hjälplös och ledsen! Vet inte vad jag ska ta mig till, jag kan ju inte hjälpa honom! :( Allt hänger ju på läkarna.
Tänkte vara lite självisk och fråga Er! Vet ju att några av er där ute har goda energier och tänkte fråga om ni kanske ville dela med er lite till honom? Om inte annat kanske bara en god tanke?
Är så tacksam för minsta lilla just nu!
Du verkar ha många goda energier själv, jag tycker du kan be/önska eller liknande för att få din vän att må bra, det jag kan göra, är att be för honom. Kram
Beautiful Dreams…
Ja be har jag gjort hela dagen känns det som. Också önskat honom all lycka och försökt få någon att vaka över honom så att han ska bli bra.
Tack!
Beklagar det som hänt och självklart sänder jag goda energier i hans väg och hoppas operationen blir lyckad.
Vill inte sända healing när jag inte vet alls vad det rör sig om för det kan störa istället för att ge läkning men goda tankar,bön och positiva energier sänder jag i din väns väg.
Hoppas innerligt han blir bra och en stor styrkekram till dig också ❤️
#3 Tack så mycket!
De kan jag förstå att de kanske kan göra. Jag vet ju inte allt själv heller så kan inte ge så ingående detaljer :/
Men tack för dina tankar!
Och tack för kramarna!
En fråga också. Nyss nu satt jag i soffan och blundade. Tänkte på honom och försökte tankemässigt skicka lite styrka. Jag försökte visualisera mig honom som bättre. Plötsligt kändes det som om att jag gungade/svävade, jag kände liksom inte soffan under mig längre.
Vad hände där?? :S Aldrig hänt förut!
Är jag bara knäpp och inbillar mig en massa av trötthet och utmattning?