Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterandarspöken
Läst 293 ggr
KuroTenshi
0

Vissa tider..?

Jag undrar lite över varför det sägs "spöka mer" efter tolv på kvällen. brukar också vara då folk säger sig se spöken eller fånga dom på kamrera. Är det något speciellt vid just det klockslaget? hörde någonstarns att många dör vid den tiden, och att det är därför. stämmer det? ^^ Är bara nyfiken av mig.

Kram på er!

KuroTenshi
0

* kamera ..
Vad är det med mig och stavning egentligen?! haha. ^^

Sunflower
0

Jag tror vi är i en annan sinnesstämning när det blir mörkt ute, man ser ju inte allt lika bra som mitt på dagen. Tror man överhuvudtaget är lite mer på sin vakt och tar in intryck som ljud etc som skulle försvinna i dagliga bruset. Hade ett par spöken som nästan bara gjorde sig till känna när jag kom hem på kvällen, alla sov eller när jag var ensam i huset. Det kan ju bero på en massa saker, att man är mer avslappnad för att man ska sova, att jag inte vart hemma under dagen eller om jag varit det, haft annat för mig och inte märkt det. Men alla historier man hört om spöktimmen och så har väl gjort sitt, även hos spöken. Ifall de vill bli uppmärksammade, passar de nog på när de kan nå oss lättare.

MissQuinn
0

Har en tanke om att det kanske är så…att på sen kväll/natt så sover många och mycket av dom dagliga energierna ligger still..som just Orber jag fångat med kamera kanske har lättare att träda fram när det inte är så mycket "störande" energier i luften??

MVH MQ 

KuroTenshi
0

# 2 # 3 låter logiskt det ni säger.