Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettofftopic
Läst 404 ggr
Thinka
0

värme

Satt här vid datorn och helt plötsligt blev min hand alldeles jätte varm, stirrade en stund på handen för jag fattade inte vad som hände sen försvann det bara, höll väl inte ens i sig en halv minut. Märkligt eller hur?

Thinka
0

och så nu knäpper det bakom mig mot vä inget knack utan en knäppning. Jag börjar nog bli lite paranoid

Thinka
0

näää fyy nu var det nästan inpå mig! Jag lämnar datorn en stund.

Thinka
0

nu har jag satt mig här igen och det här inlägget hamnade visst fel, förlåt. Nån vill mig nåt helt klart jag får bara inte fram det.

Elisabeth-J
0

Om du sätter dig ner och tar några djupa andetag så att du blir mer avslappnad och blundar en stund. Då kanske du får nån bild eller en känsla av vem det är och du får kanske något budskap.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Thinka
0

försiktig, (fattar ingenting) det har jag fått fram men det susar i örat fortfarande och jag ryser. Känner mig "tung" i huvudet.

Thinka
0

"vän" försiktig  med nån vän? men jag känner en ny bekantskap fast det blir vän. ? Har bett maken och sonen  cykla iväg en vända så jag kan sätta mig i helt stillhet och känna efter i lugn o ro. (förlåt mitt ältande här nu) men jag kan inte ta upp detta med familjen varje gång jag känner av något.

Elisabeth-J
0

Ha du någon vän som har gått bort? Eller känner du vem det är?

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Thinka
0

var ut en sväng för familjen har inte kommit iväg än, fick sånna där flashar igen. En mörkaktig trä dörr som står öppen. jag såg sand eller finkornigt grus ? En mellanblond man relativt kortklippt och som hade mustasch. En kännsla av svalor och att vara gärna eller mycket utomhus. Jag fattar absolut inget!

#7 nej jag har ingen vän som gått bort. En kusin för snart tio årsedan men det var en hon. Ska se till att familjen åker iväg så jag får vara själv, för "det" stör mig än, så nåt måste det vara som ska fram.

Thinka
0

Ja nu får ni säga åt mig att jag blivit fullständigt galen, jag ringer sjukan direkt i sånna fall!

Fruktansvärd smärta i hö? knä alltså så ont så att man inte vet vart man ska ta vägen. Såg en mörk röd eller vinröd/brun kruka, vas med ovalt ljust mönster den lutar. Och sedan musik, ja ni vet den där love me tender love me true bla bla and I always will eller nåt jag ser en skivspelare och massor utav lp skivor och solstrålar mot en träaktig vägg.

Jag bara sitter här nu och ruskar på huvudet för det är mig helt obekant. Men det kanske är så att man ilnte ska förstå allt jämt heller?

skruttan31
0

hmmm,, men du är modig,,, jag hade nog blivit hysteriskt rädd…

noita86
0

Hjälp! va läskigt…har du blivit av med ljuden?

Thinka
0

"10 inte alls modig, blev ju så pass uppjagad att jag var tvungen att lämna kontoret.

"11 ja då .

noita86
0

#12    men har det hänt nått efter det då? fick du reda på vad det va?