OT Att köpa lycka
Jag är ju en sådan förtappad själ som älskar att handla. Det behöver absolut inte vara dyrt utan det är själva inköpet som är skoj och att få använda det man köpt! Att öppna ett alldeles nytt Lypsyl tex… det är inte priset på varan som är det viktiga.
Jag hittade en rolig kommentar i en katalog som stämmer så bra på mig och som jag tyckte var rolig:
"Den som säger att man inte kan köpa lycka, vet inte vad man ska shoppa"
Ha ha ha Kram på er! Åsa

Fniss, men visst är det kul att shoppa 

Släpp in mig i en bokhandel o jag lovar att jag är jättelycklig när jag kommer ut
Medarbetare på Feng Shui och Indien
Håller med dig, Clary. Det är nåt speciellt att öppna en ny bok. Köper hellre böcker än kläder.
Haha, den var bra. Och visst är det något särskilt med att shoppa, för stunden iallafall….
Visst kan man köpa lycka morsan! :) Mitt första studielån använde jag till att köpa en hund. :o Hur jag klarade teminen? ja, fråga mig inte, men det gick - och en bättre investering än denna guldklimp - golden retriever dessutom - kan man inte göra! 
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."
Hehe, jag köpte en hund en gång. ;) Det är riktig lycka! :D

Visst är shopping skoj ibland.. Bara man slipper stå och trängas eller vänta i långa köer.. Men släppa in mig i en butik med stenar, kristaller, böcker, cd-skivor, tarotkort, rökelse, änglar, och mycket mer…. då är lyckan gjord !!
Om man dessutom får ett kreditkort med obegränsat med pengar..hahahahah
Jag vill även handla billigt
kram
Carpe Diem
Maria Johnsson
Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör
Jag tycker mycke om att shoppa