Märklig händelse.
I Lördags när jag och min sambo satt och tittade på tv:n så "flög" en av mina blomkrukor ner på golvet. Den ställde sig rätt och fatet var kvar i fönsterkarmen. Krukan var hel och ingen jord på golvet.
Ingen av mina hundar var i närheten så det var inte de som vält ner den. Normalt när man välter ner blomkrukor så får man ju jord överallt. Ja det är lite märkligt. Undra om det var någon som ville ha uppmärksamhet
Du har förmodligen någon där som vill att du ska se honom. Han kanske vill ha bekräftelse, att du vet att han finns där. Du brukar väl ha en hel del aktiviteter hos dig. Har du någon känsla vem det är? Annars kan du fråga.
#0 Någon som har något viktigt att säga. Tänk! 
#1 ja här har hänt en del konstiga saker, främst på ovanvåningen. Det konstiga är att jag kände inget speciellt när det hände. Annars bruka jag få en lite underlig känsla
jag tror jag vet vem det är. Vågar inte fråga, är lite rädd för att göra sådan för jag vet inte riktigt hur jag ska hantera det.
# Kan de inte skriva en lapp, det hade varit lättare.
#3 Det önskar jag också ibland. En lapp var det står tydligt vad jag bör veta. Men…..det ramlar ner något i stället. 
Du har någon som vill att du ska veta att denne är där helt klart..visst är det kul? Kram 
Nja, både och. Det är lite blandade känslor. Hade varit bättre att veta vem det hade varit…
kanske ska lägga fram papper och penna och hoppas de skriver 
Kramizar
Det kanske var en bra idé med papper och penna…
Vad roligt ändå. Tycker att du ska fråga vem det är. Är det den personen du tror att det är så är det ju bara roligt! Dessutom är det lätt att pbehagskänslor skapas när man kan ta deras "uppmärksamhetsförsök" lite fel, och man inte vet vem det är… Fråga om anden kan ge dig ett Tecken som kan visa vem det är. Vem vet, kanske kommer du att se ett foto på personen när du minst anar det, t ex. Eller något annat. Något som kan koppla dina tankar till denna person. Prova, det kan ju vara värt ett försök. Försök också förklara att du inte är redo för att kommunicera med denne.
Lycka till! Maja