Haft besök?
Jag flyttade ifrån min gamla lägenhet i oktober.
Jag undrar vad/vem som jag hörde och kände några ggr?
Det var någon som sprang i hallen om nätterna,aktivitet i ett sovrum,min dotter kände någon som satt i hennes säng bla..
Vem kan det vara och vad ville den/dom?
Har även bott på ett annat ställe .Där såg jag ett grått "moln" som rörde sig och annan "ond" känsla som ej kändes bra..läskigt!
Hej Tjejen 66!
Din fråga är så gott som omöjlig att svara på så här i efterhand. För att veta vem det var så skulle någon behövt ta kontakt med anden som kom och fråga den vad den ville och vem det var.
Det kan ju i princip vara vem som helst. En anhörig till er eller dig. Någon som bott i lägenheten tidigare….ja hoppas du förstår.
Det blir lite samma sak som jag skulle fråga dig om vem som var här utanför för två veckor sen för jag såg fotspår i snön. Hoppas du förstår.
Välkommen hit förresten och var inte rädd att fråga på ändå. *ler*
Äsch då. Precis som ovanstående skriver, det hade varit lättare om det hade varit nu ni upplevde detta. Men det är inte lätt att veta. Bra att du vände dig hit iaf tycker jag, här inne finns det väldigt många begåvade och stöttande personer, har jag märkt :)
Och förresten, haha, vad jobbigt att någon springer i hallen på nätterna… Jag skulle bli väldigt irriterad xD