Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: offtopic
Läst 561 ggr
Opal
0

Sten formad som ett hjärta

Nu när jag var på semester så var jag på en strand. Det fanns tusentals stenar där och när jag bockar mig ner och tar i en sten så var den formad som ett hjärta. Blev lite snopen att jag tog i just den. Men det finns nog en orsak till det. Glad blev jag och stenen ligger nu i min bokhylla.

Maryissa
0

Vilken mysig sten du hittade.
Säkert det finns en orsak till att du hittade den.
Kanske du behövde en uppmuntran av något slag.

[Caroline92]
0

Va kul =) Du har inte nån bild på den så man får se? =)

Sol-Angelica
0

Jag tror att man får stenar eller vilket föremål som helst som bilder ett hjärta,för att Guiderna visar att dom finns där att dom visar all kärlek,dom vill omge oss med,öppnar du ögonen för detta fenomen ska du nog snart se oxå att ju mer du är i behov av kärlek och omtanke ju mer hjärtformade ting kommer du att finna,,

(Dom kan hjälpa dig om/när du är ledsen,,)

Elisabeth-J
0

Kärlekens sten Skrattande

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

anitha
0

En väninna till mig blev änka och när hon bad om ett Tecken från sin avlidne man, så hittade hon en sten som såg ut som ett hjärta.

storkenflyger
0

Såg stenen i en annan feltråd Tyckte den var häftig gjorde jag

Paris1
0

Stenen är så mysig…va rädd om den …är nog väldigt speciell….

Tuva-Lena
0

Jag är också stensamlare. Kan inte låta bli, och far ni till fjälls nån gång och går vid en fjällbäck så passa på att titta där. Där har jag hittat mina "ögonstenar"!

PS Men Elisabeth, vad gör du uppe kl halv fyra på morron..?! :)

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

zeretki
0

Mm, jag älskar också stenar. :) Jag ser det som amuletter som ger kraft och tur. :)

Elisabeth-J
0

#8 Hahaha! Jag fick en massa energi efter healingen igår så jag fick massor gjort inatt men idag har man varit trött så det har blivit några meditationer idag och ikväll hade vi en liten seans i mitt meditationsrum =)
Fick långväga besök framåt natten också =)

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Thara
0

MIn dotter har hittat 2 stycken stenar som är formade som hjärtan :O))

Systertt
0

Jag var på Öland förra veckan då hitta jag en sten formad som ett hjärta.Glad