Ny här! :)
Hej! :)
Jag är en 12 årig tjej med ett starkt intresse för sport, djur, målning och de övernaturliga! Jag började på den här sajten för att jag har en känsla av övernaturlighet i mig. De är nämligen så att jag kan nästan "se" in i framtiden! De finns säkert nån som oxå gör de! :) Jag kan oxå "prata" med hundar. Vi har två bulldoggar här hemma. En fransk och en engelsk. Den franska är 12 och den engelska är ett halv år ungefär. Och när jag är ensam hemma så brukar jag sätta mig ner och säger: Kom och sätt er här! Då kommer de! Och den franska bulldoggen är väldigt envis av sig och ska stå och sniffa LÄNGE på ett ställe! Mamma måste nästan bära honom hem så han inte sniffar hela tiden. Jag måste bara säga lungt: Kom Otto (som han heter) vi har hela promenaden framför oss! Då kommer han! Sen med den engelska bulldoggen när vi ska leka säger jag: Vill du leka? Då skäller hon som ett "ja" och springer och hämtar en leksak! Jag är inte rädd eller orolig över detta. Jag ser de mer som en "gåva"! :) Första gången jag märkte detta var hos min kompis. Hon har en liten terrier som skäller hela tiden typ. De kan stå jätte länge och säga: TYST! Jag behöver bara säga bestämt: TYST! Så kommer han fram och sätter sig nedanför mig! Detta gör att jag oxå förstår hundarna bra! Kroppsspråket och skallen kan jag läsa av på nåt sätt. Vet ju att man kan se när en hund är orolig, uttråkad, glad mm på kroppsspråk och skall. Man jag kan nästan se och höra meningar! :) Jag vill att ingen ska döma mig och säga att jag är "korkad" om allt de här. Men de övernaturliga finns över allt! De här kom jag på ganska nyligen, men är glad för denna övernaturligthet! :)
Så de var lite om mig typ! :P
Vet inte vilken grupp jag skulle sätta i….
Bästa Eldsjärten!
Att du är bara 12 år och så klok i din kommunikation med hundar!!!
Fortsätt att utveckla dig. Ska vara roligt om vi får följa din utveckling. I den här sajten finns mycket att läsa även om djurkommunikation.
Bästa ALPHIRA skulle jag säga! :) Tack för stödet och omtanken!<3 Kommer jobba med hundar när jag blir stor. Ska bli bättre än mannen som talat med hundar! Jag talar ju verkligen med hundar! ;D
Välkommen till övernaturligt i fokus, vad kul att du kan kommunicera med hundar, det är verkligen en gåva! Måste även berömma dit språk, du är också väldigt duktig i din kommunikation med människor :) Hoppas du kommer att trivas här!
Beautiful Dreams…
Tack så hemskt mycket toodblue! :)
Välkommen hit Eldsjärten! :)
Sajtvärd på Övernaturligt
5# Tack! :D
Hejsan hejsan! :-D Skönt att få se en jämnårig här på sajten! ^^ Jag skriver sällan men är ofta inne och läser!
Hahaha vad kul att ha en 13 åring här! :D