Storseans Junsele
Tisdag den 10 juli kl. 17.00 Ewa Åkerlund
Osdag den 11 juli kl. 17.00 Elisabeth Johansson
Folkets hus, C-salen, Junsele
Inträde 150 kr
Presenter utlottas på biljetterna efter seansen.
För bokning: ring 0706-548913
eller maila: info@elisabethmedium.se
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Jag akte genom Junsele igar,ett riktigt trevligt stalle.Fast det mesta har uppe ar valdigt trivsamt.Lugnt framforallt.

#1 *asg* Det har varit så lugnt här ända tills du kom hit 
Elisabeth
Hade jättegärna kommit! Har tio mil att åka, men nu har jag inte sett informationen förrän idag och då spricker planeringen. Har du några fler seanser på gång här på hemmaplan, lite längre fram i sommar. Skulle vara sååå roligt att få träffa dig! :)
PS. Vilka nattugglor du och EwaKrisitina är…
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

#3 Nästa seans är i Åsele på marknaden. Läs mer här: Åsele
Hahaha! ja vi är nattugglor ibland 
Elisabeth
håller med hade varit jätte kul att komma och besöka er men det funkar inte för mig…

#3 Är så skönt då jag idag har påbörjat min semester,och slipper tänka på tider,och att man MÅSTE lägga sig i tid,och annat tröligt pga.arbete.
.
Kan man komma oanmäld? Jag bor 15 mil ifrån och tänkte åka upp på djurparken på dagen med min 7-åring. Gör det nåt om han är med på seansen?
Just nu är det skitväder men djur är ju kul att kolla på i alla fall o jag får slå två flugor i en smäll.

Ja man kan komma oanmäld och angående sonen är det ok att han är med =) Hoppas att vi ses där =)
Elisabeth

Kul, nära å bra. Låter som en trevlig utflykt. Hoppas ja får tid över.
SEV
Typiskt att mamma inte bor kvar i Näsåker.. Att ni har så mkt träffar osv däruppe, det hade jag inte en aning om :) (en smula avis) Tänk om jag vetat det när hon bodde där iaf… *kram på alla lyckostar*

var ligger junsele?

#10 Jag har bara bott här uppe sen 1 februari 
Elisabeth

Elisabeth,
Vad var det som fick dig att flytta hit upp?
Jag vet att det kanske är en för privat fråga, så om du känner den kränker på ditt privatliv så behöver du bara låta bli att svara, jag tarinte illa uppa v det.
SEV

#13 Jag blev vägledd av mina guider och av en i andevärlden, jag följde helt enkelt deras vägledning! 
Elisabeth

Okej, ja jag har alltid kallat det ödet som förde mig hit till min lilla vikingakulle :)
SEV

Förresten
Kan du tänka dig att det tog mer än ett år efter att jag köpt detta ställe som jag ens gick upp på min kulle för å se vad som var arkeologstig. Mer än ett år tog det innan jag fick veta att det låg vikingagravar ca: 50 meter från mitt hus :) Jag tänkte länge att jag måste 'gå upp dit å kolla va som e så speciellt där".
Så du vet Elisabeth, om nåt år så kanske åxå hittar nåt nära där som du är intresserad av. :)
SEV
..och jag som blev så glad när jag såg den här tråden. Näää, tänkte jag, en gång till! :) Du har inte planerat för någon ny nu i höst, eller kanske rentav i S-teå..?
Spännande med herr Viking förresten…Till slut så bor vi grannar! :)

Egentligen så har vi väl varit grannar hela tiden :) Beror på hur vida begrepp man vill ha.
Å just där Elisabeth bor har jag åkt förbi minst två gånger i veckan sedan år 2000. Ofta 4 ggr, alltså 2 resor T/R.För inte länge sedan var det på tal och diskussion om att jag ev. skulle ta över verlstadsdelen på OK-macken just där.
Jag har varit i den här byn sedan slutet på 70 talet å fiskat i ån. Har aldrig ens vetat att det funnits gravar å stensättningar här. Men 2 ställen jag tidigare bott på, så har en plats nära hetat Frötuna. Å den här kullen har förr hetat Frötunakullen. Jag köpte detta hus 1997 först. Å SEViking har jag kallat mig sedan 80-talet.
Junsele flyttade en av mina anställda till och öppnade rörelse, så där har man åxå varit mycke.
Så, kanske man bott här tidigare ifall man LYSSNAT noggrannare.
Tänk egentligen va världen egentligen är liten. Det är som att två C hela tiden rör sig emot varan o till slut blir en sluten cirkel.
Har vi nåt att läre i detta måntrå?
SEV

#16 Vad spännande att på vid en vikingagrav! Ja här finns en del häftiga platser och mer upptäcker man nog hela tiden =)
#17 Det blir seans i Sollefteå i höst och när det blir så kommer jag att skriva det här på ÖN och på min hemsida =)
Elisabeth
#11 junsele ligger ca 2,5 mil från Sollefteå om jag inte minns helt galet. Har för det det är norr om Sollefteå dessutom.
#20 Nä du, lilla vännen :). Junsele ligger sju mil nordväst om Sollefteå. Själv bor jag tre mil sydost om S-teå. Dä noga mä vädersträcka, vet du..! :)

#21 Ja det stämmer bra det
Jag har 3 mil till Junsele och 10 mil till Sollefteå!
Elisabeth

Tänk att det ska vara så svårt att ha en seans i Strängnäs!!! Junsele är ju 1000 mil från mig!!
Förr fanns det en förening som anordnade bla storseanser i Strängnäs, Terry E var här vid ett tillfälle. Jag får väl starta en egen förening och ha seans i affären!! Ha ha ha den mest omediala spirititska föreningsledaren Åsa!!!!
Nu väntar jag på Avesta, då ska jag på seans och det ska bli så JÄKLA (ursäkta kraftordet) kul!!!!
Åsa

#23 Men i Eskilstuna är det ofta seanser och det är ju inte långt från dig 
Elisabeth

Ja jag vet ju det. Nu är det så att Fru Sandin är en lat och bekväm dam som gärna vill ha seanserna i sitt vardagsrum. Jag har vansinnigt svårt att flytta på mig.
Men till Avesta ska jag, om jag så ska krypa!
Hi hi hi Elisabeth, jag frågade Uffe om jag inte skulle gå på en privat seans dessutom och om det hjälpte om jag lyfte på kjolen. Du skulle sett blicken! Jag tror att han är rädd för att jag håller på att tappa verklighetsförankringen!! Ha ha ha
Kram

#25 Hahahaha!!! Undrar vad han tycker sen efter träffen? Men en förändrad fru är ju alltid spännande! 
Elisabeth

#26 Just nu känner han nog att en förändrad fru skulle vara att föredra! Tyvärr verkar väl inte förändringen ske i hans riktning!
Tur för mig att jag har andra kvalitéer, tror jag…..:S