Att känna närvaro
Hej!
Är det bara jag som känner närvaro ibland… Som idag tex, när jag tog en glass ur frysen, jag bara visste att mamma stod bakom mig, men sen när jag vände mig om var det ingen där.
När jag gick ut fanns känslan kvar ända tills jag såg henne. Vill slippa den obehagliga känslan! 😕
Vad gör man för att "skaka av sig" den?
Jag känner ofta närvaro. Som om nån är i närheten helt enkelt. Det kan vara på olika sätt. Ibland kan det vara kalla vinddrag eller kalla fläckar, ibland känns det som om någon stirrar intensivt på mig och ibland så märker jag helt enkelt att någon är i min närhet….ofta när någon kommer nära och stiger in i min aura.
Ett par enkla sätt som du kan pröva att skydda dig är att helt enkelt säga till anden att du inte vill bli störd och att denna får avlägsna sig och inte oroa dig. Ett annat sätt är att föreställa dig att du befinner dig i en bubbla med vitt ljus, där inte anden kan komma in. Lycka till!!🙂
"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"
"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"
"Don't be normal, stay paranormal"
Bästa Ebidda. Är det fel på mig eller vad men jag förstod inte riktigt om din mamma är kvar i detta livet eller ej.
Jag känner iakttagen då och då! :/ De är LÄSKIGT tycker jag! Har sätt när jag stod vid spegeln i hallen och dörren till mitt rum var öppen såg jag hur en hand med varg/hund klor strök över min säng, som om debn ville ta reda på något! :/ Men såg den i 2 sek sen var den borta! 🥵
Ibland kan man höra en person komma i farstun en stud innan personen i verkligheten kommer hem. Det är personens håg eller hug som går före.
Din mamma hade nog dig i sina tankar, så att hennes håg gick till dig.
#2 Min mamma lever :)
Bra tips alla, får prova detta! Tycker bara det känns obehagligt med tanken av andar, är nästan lite rädd att säga till dem…😕