Ny här!
Jag är så glad att jag hittat hit.Äntligen har jag hittat ett Forum,där jag kan ställa frågor om det jag upplever.Tycker att ni verkar så rara här.Skulle vilja gå en kurs,om den inte är för dyr.Jag vill ha bra hjälp med allt jag upplever.Tack från Sara

Hej Sara!
Vad kul att du hittade hit och jag hoppas att du kommer att trivas här med oss! =)
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Hej Sara!
Välkommen! Hoppas du kommer trivas här lika bra som jag 
Kram

Tack.Tycker det verkar trivsamt,ska försöka lära mej hur allt funkar.

välkommen sara…lånar dintråd..förlåt…vill bara skickas detta till er alla här
som ni andra vet så kommer jag nu i morgon försvinna en tid framöver..pågrund av flytt..men återkommer så fort jag kan när allt är klart med bredbandet på nya adressen..ni får ha det så bra till dess..har inte haft tid idag att sitta här…det är mycket nu inför flytten..kram på er alla mina vänner…VAR RÄDDA OM ER…LJUS/VÄRME

Varmt välkommen till ÖN!Hoppas du kommer att trivas här./Ewa
Välkommen ska du vara
Ljus Carina

Välkommen
SEV

Varmt välkommen ska du vara!

Vad ni är gulliga.Tack så mycket!!
Välkommen, roligt med nya "ansikten" och synvinklar
/Hellas

Välkommen från mig med
Jag är säker på att du kommer trivas här :) *kram*
Välkommen Sara.Du kommer säkert trivas här inne!!
Kram//molly
Välkommen till oss Rabarber-Sara! :)
Lovar att du har hamnat rätt om du har funderingar. Jag vet ingenting jag, men har lärt mig massor medan jag varit medlem. :)
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Här kommer du att trivas .. Härligt att ha dig här 
Carpe Diem
Maria Johnsson
Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör
Hjärtligt välkommen, Rabarber 

Välkommen hit.
Tycker du kurserna är för dyra brukar de flesta medium och/ eller de andliga föreningarna ha mediala cirklar. De kostar inte lika mycket. dessutom är det jätteroligt att gå i en sån cirkel och man träffar likasinnade.
ljus Rose

Välkommen Rabarber!
Jag älskar rabarber och allt gott man kan göra av dom så du får en extra välkomstkram av mig.
Kram Å