Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettlänkar
Läst 1368 ggr
J-Artur-K
3

Hemsida

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har fått tillåtelse av Fjäril att få informera om att jag har gjort en hemsida på Facebook där jag erbjuder vägledning , Healing , och andekontakt eller om man känner obehag av en ande hemma. Fram över när det är fler användare där kommer jag även försöka göra så jag ger grupp distans healing en gång i veckan så man får skriva upp sig om man vill ha det. 🙂 Anledningen att jag skapat sidan är för att jag vet själv hur det känns att känna sig vilsen. Under min uppväxt hade jag ingen mänsklig person att bolla med det jag var med om och hjälp med min utveckling. Min största gåva ser jag inte är min andlighet. Min största gåva är att jag kan hjälpa andra människor med hjälp av min andlighet. Att få hjälpa en person i sin utveckling och se personen utveckla sig mer o mer. Är väldigt härligt att få följa när man själv vet att man har en del av den utveckling.  🙂

Hoppas jag ser er på min Facebook sida 🙂

https://www.facebook.com/Artursmedialasida

Ny dag nya möjligheter

Fjäril
2

Lycka till rara Joakim! Det du gör för andra är guld värt!

Sajtvärd på Övernaturligt

J-Artur-K
1

#1 Tackar 🙂

Ny dag nya möjligheter

[Sol69]
3

Lycka till med din nya hemsida på facebook 🙂Du är en godhjärtad man som hjälper många som är i behöv av hjälp. 👍

Men undrar varför det är så inne med facebook.. alla ska ha det 🤔

Någon som kan förklara det för mig.. 😃

Jag är en motvals kärring och har inte facebook 🤫

J-Artur-K
1

#3 Tackar 🙂 Det är enklare på många olika sätt. Om du vill dela med dig av en annan kan du bara skicka inbjudan. Men ävenom du vill säga något speciellt en dag. Så kan du göra det. Dom som är på sidan kan även ställa frågor öppet och man kan svara på den frågan direkt. Är olika saker som är enklare. Sedan när man själv har Facebook är det även praktiskt att ha på samma ställe. Jag har ju en vanlig hemsida med. Men detta är bra på andra sätt 🙂

Ny dag nya möjligheter

[Kattuggla]
1

Lycka till med hemsidan! 🌺

(Dock har jag inte heller facebook…🤫)

Malava
1

#3 Har inte heller face book, håller med fullkomligt.

modern på alla sett men inte här dock.

Tar gärna del av din sida och det du nämnde, ett generöst sätt att hjälpa till på som medmänniska, verkligen tack❤️🌺

[Evisen]
1

Hoppas du får positiv respons om sidan på facebook, och att folk inte tar för givet att du ska hjälpa dem.

(Förstår inte heller det där med facebook och vägrar använda den p ga vissa saker i deras "villkor".)

J-Artur-K
1

Tackar 🙂Som tur är har jag vanlig hemsida med 🙂

Ny dag nya möjligheter