Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: intuitionsövningar
Läst 2415 ggr
barfotapojke
0

Avläsning av hus!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej allesammans! :)

Jag undrar om det är någon som skulle ha lust att "läsa av" det här huset? (har gjort ett litet collage)
Jag kan berätta att det är min gamlamormors systers hus och byggt någon gång under tidigt 1800-tal (tror vi)
Är det någon som kan känna av någon aktivitet i huset?

Tacksam för svar!

barfotapojke
0

Någon? :)

liwa
0

Jag är nybörjare på det här men det jag kan känna är att det inte finns något otäckt med det här huset. Känner bara värme och omtanke.

Kanske finns någon som kan det här bättre än mig så jag skriver nog inte mer. :)

Denna kommentar har tagits bort.
Kethy
0

Hej

Dina funderingar kan du få svar på,ta gärna kontakt med mej via pm //

aangeleyes
0

DEt enda ja kände var att det var en kvinna som brukar besöka det där huset men ja känenr inte att det finns något otäckt, hon kåller läget, hon brukar finnas iu köket. Har något ramlat ner i golvet där`? hon har iaf försökt få andras uppmärksamhet men inte igenom o skrämmas. Annars var hon vänlig o varm som person.

barfotapojke
0

#7, ja, det måste nog vara min gamla släkting, som dessutom jag har fått mitt namn från.. :) Jag kände henne inte eftersom hon dog när jag bara var tre år, men har fått henne beskriven som väldigt rak och sträng, men godhjärtad.
Hm, vad jag vet har inget trillat i backen där, men ibland när man sitter i köket eller i vardagsrummet får man en känsla av att man inte är ensam. Så det kan ju vara hon. Köket låter det mest troligt att hon håller till i, det var där hon tillbringade mest tid, tror jag.

#2, du har rätt i att det känns inte som att något hemskt inträffat här eller så. Det är ett varmt, trevligt hus :)

Tack allesammans!

Choklad
0

lite snabbt så ser jag en kanin skutta omkring på golvet. Allt  känns harmoniskt i huset, bara snälla och omtänksamma energier.

U R us

barfotapojke
0