Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: intuitionsövningar
Läst 2415 ggr
barfotapojke
0

Avläsning av hus!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej allesammans! :)

Jag undrar om det är någon som skulle ha lust att "läsa av" det här huset? (har gjort ett litet collage)
Jag kan berätta att det är min gamlamormors systers hus och byggt någon gång under tidigt 1800-tal (tror vi)
Är det någon som kan känna av någon aktivitet i huset?

Tacksam för svar!

barfotapojke
0

Någon? :)

liwa
0

Jag är nybörjare på det här men det jag kan känna är att det inte finns något otäckt med det här huset. Känner bara värme och omtanke.

Kanske finns någon som kan det här bättre än mig så jag skriver nog inte mer. :)

Denna kommentar har tagits bort.
Kethy
0

Hej

Dina funderingar kan du få svar på,ta gärna kontakt med mej via pm //

aangeleyes
0

DEt enda ja kände var att det var en kvinna som brukar besöka det där huset men ja känenr inte att det finns något otäckt, hon kåller läget, hon brukar finnas iu köket. Har något ramlat ner i golvet där`? hon har iaf försökt få andras uppmärksamhet men inte igenom o skrämmas. Annars var hon vänlig o varm som person.

barfotapojke
0

#7, ja, det måste nog vara min gamla släkting, som dessutom jag har fått mitt namn från.. :) Jag kände henne inte eftersom hon dog när jag bara var tre år, men har fått henne beskriven som väldigt rak och sträng, men godhjärtad.
Hm, vad jag vet har inget trillat i backen där, men ibland när man sitter i köket eller i vardagsrummet får man en känsla av att man inte är ensam. Så det kan ju vara hon. Köket låter det mest troligt att hon håller till i, det var där hon tillbringade mest tid, tror jag.

#2, du har rätt i att det känns inte som att något hemskt inträffat här eller så. Det är ett varmt, trevligt hus :)

Tack allesammans!

Choklad
0

lite snabbt så ser jag en kanin skutta omkring på golvet. Allt  känns harmoniskt i huset, bara snälla och omtänksamma energier.

U R us

barfotapojke
0

#9, Kan du se vad kaninen har för färg?

Som jag skrivit förut, det är ett "varmt" hus.. jag trivs iaf väldigt bra där. Inga negativa känslor alls.

Tack alla som svarat!

Choklad
0

# 10 vit

U R us

barfotapojke
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#1o, Är det den här kaninen du ser? *skickar bild*

Tack allesammans som svarat! :)

Tarzan88
0

# 11 Du är duktig choklad Skrattande

Har du känt nått mer hemma hos mej???Oskyldig

Choklad
0

aa men så söööt!!!!!Skrattande….ska känna efter om jag kan märka av något mer

U R us

Choklad
0

har ni en långhårig schäfer? jag ser en schäferhund sitta och tigga vid matbordet, han gnyr lite och vill verkligen ha lite godbitar..Tungan ute jag ser en tjej sitta vid bordet, hon har vita leggings och en blå kofta med band i huvan som hänger ner ( bandet då) tjejen är ca 13 år, smal och har ljust hår. Pippilottor….Jenny eller Jeanette ???? men några andar känner jag inte..jag får skärpa till mig lite senare..

U R us

barfotapojke
0

#15, Vi har ingen långhårig schäfer, men min moster hade en långhårig, svart briard med kuperade öron, som dog för två somrar sedan. Kan det vara den kanske? :)

Hmm… tjejen skulle kunna vara jag, förutom det faktum att jag aldrig haft på mig ett par vita leggings och har mörkblont hår. Det skulle såklart kunna vara min mormor - som bodde i torpet som liten - men leggings låter ju rätt modernt och detta var på 40-talet.. Hm… det skulle ju kunna vara min moster som ung såklart. Beskrivningen stämmer rätt bra in på henne, när hon var yngre. Tack för alla svar! :)

[majatengdelius]
0

Jag tycker mig få upp en bild av en man i svart kostym. Han är lite äldre, och det känns inte som att han går så finklädd varenda dag, utan att jag har fångat honom mitt i en 'högtid'.

Sedan får jag också upp en kvinna, också lite äldre. Hon bär förkläde, och det känns som att hennes energi är mest dragen till bilden på köket. Av någon anledning så fångar kaveln mitt uppmärksamhet om och om igen.

Jag trodde först att det var ett gift par som bodde i detta hus. Men jag tror inte att personerna jag får upp är gifta med varandra, utan det känns mer som en familjerelation. Kanske är de syskon, och kanske hälsar de på någon? Eller så har de ärvt huset, jag vet inte.

Mannen känns lite äventyrlig, som att han vill gå ut och titta på saker. Kvinnan känns glad och hunoristisk, och jag får för mig att hon står i köket och skrattar glatt åt något någon säger. Får en väldigt hemtrevlig känsla. Men jag tror också att det har hänt mycket annat i huset, då det har funnit med ett tag :)

Är det någonting du känner igen? :)

Amandla
0

TS har inte varit aktiv på iFokus sen i mars 2011, så du får kanske inget svar. Kolla gärna datum på trådarna 😉

[majatengdelius]
0

Haha jag brukar kolla. Men brukar skriva och hoppas på svar ändå x)

Amandla
0

Ok, då ska jag ge dig ett annat tips som är bra: gå in på TS profil (klicka på användarnamnet). Då kan du sen klicka på statistik, där ser du när användaren var inne senast på iFokus.