Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: medialitet
Läst 445 ggr
dragabol
3

Öppnar och stänger

Jag fick healing, anmälde mig till detta, har varit aktiv på ett medvetet men även icke medvetet planom att stänga av och avått även vara öppen.. Efter helingen har livet totalt vänt.. Jag omfamnar verkligen min känslighet och min förmåga. Idag var jag med om en persons beskrivelse av en situation som pågår och jag beskrev vad jag kände och sa en del som prickade precis rätt.. Hon undrade hur jag kunde veta vissa saker men det bara var så att det fanns i mig och eftersom hon var med på att jag läste in så rullade det på. Nu valdejag bort att gå djupareoch det respekterades för det var väldigt obehagligt det som det handlade om. Jag for illa fysiskt faktiskt. Fick liksom gåshud över kroppen som spred sig men det var lite mer som elektriska stickningar, har aldrig upplev ett sånt obehag förut. Det handlade om ett hus och jag sa ochåkså att jag absolut inte vill besöka platsen/boendet, är helt enkelt inte migen än och behöver mer hkälp i min utveckling. Ja, livet ändras nu så är det. Jag vet också att jag vill det nu.

"Man ska inte ta livet så allvarligt ~ man kommer ändå inte levandes ifrån det"