Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: andlighet
Läst 1638 ggr
[JonnaA1]
4

Djur-Energi :)

Hej alla där ute!

Härom dagen så var jag ute och gick med min kompis och plötsligt så kommer det en katt som i stort sett springer fram till mig och hoppar upp i min famn. Jag blev först väldigt rädd och undrade vad det var för djur ens eftersom den kom så fort. Men sen blev jag bara glad och det var HUR gosig som helst och slickar på min arm och ville inte hoppa ner. Katten brydde inte sig om min kompis utan bara mig. Vilket var en aning underligt. 

Det har alltid varit sådär för mig. 

När jag var liten och gick i skogen själv sprang hundar, katter, kaniner fram till mig och följde med mig hem. Och jag älskar verkligen djur så mycket. Jag lever för mina hästar och katter. ❤️Och jag tycker så mycket om när djur kommer fram och vill hälsa men som sagt. Väldigt märkligt. Så jag skrev in till en tidning.

Jag undrade och beskrev vad som nyss hade hänt mig och medium:et svarade att det är något hos djur och djuren trodde att jag kunde läsa deras tankar (hade jag ingen aning om) och jag utstrålar en särskild energi som djur tycker om. 

Någon mer som kan förklara lite till? :)

Jag är så lycklig att jag har fått 'den här' energin för jag kan inte ens beskriva vad djur betyder till mig och en dag hoppas jag att jag också kan få bli någon slags katt i ett annat liv och ligger på någon varm matte och blir kliad på magen och bli riktigt bortskämd. 

Oh, jag vet! Låter galet. Men som sagt. Kommentera mer en gärna.

Kram Jonna 

DolceVita
0

Snubblade över denna site av en slump då jag var inne på katter iFokus. Tror inte på det här med "övernaturlig energi" och att "djuren trodde att du kunde läsa deras tankar". För mig är det bara nonsens. Dock så lever även jag för mina djur, särskilt mina katter (aka bebisar), heh. Har också upplevt att en del djur som i vanliga fall är skygga för människor ter sig lite extra till mig. Anledningen är nog att djur helt enkelt känner av våra sinnesstämningar. Om tex en katt närmar sig två personer, varav den ena älskar djur medan den andra ogillar dem, så kommer katten sannolikt välja att närma sig djurälskaren i första hand.

What doesn't kill you makes you stronger.

Amandla
0

#1 Tänk på vilken sajt du är på nu, och läs gärna våra skrivregler 😎I övrigt har du kloka tankar 😉

DolceVita
1

Ber om ursäkt om det uppfattades på fel sätt! Snubblade som sagt bara in här tillfälligt och sågen tråd om djur. Kom genast att tänka på det här med att djur känner av hur vi känner osv. Kanske inte tror på övernaturligt själv (är alltså ingen aktiv medlem här, så oroa er inte ;) men jag kan tycka det är spännande med andras åsikter. Respekt : )

What doesn't kill you makes you stronger.

Amandla
1

👍Ingen fara!

[JonnaA1]
2

Dolcevita

Kul att du tycker om djur så mycket! :) 

Vi alla tror ju på olika saker. Och jag har nyligen faktiskt varit i kontakt med en kvinna jag känner som jobbar mycket med helig energi och hon var mycket speciell och väldigt intressant!

Hon berättade att vissa människor utstrålade en viss energi som djuren tycker mycket om. Och hon berättade en massa annat hur känsliga djur är och att dom kan känna av starkt hur man är.. och något jag blev glad över var att hon tog upp något jag hade så mycket frågor om.

Just det här med att dom trodde att jag skulle läsa deras tankar men hon sa att det var nog menat mera att djuren trodde att jag kunde känna av dom och förstå dom. (Och det kan jag ju. Alltså på sätt och viss) :) 

Men som sagt. Det är ju upp till alla vad dom tror på. Men när det kommer till mig själv så är jag nöjd med bevisen jag har fått sen jag var 5 år gammal och fram till idag.