Förutsägelse!
När jag var 10 år gammal trodde jag att jag såg en film. I vintras kom pappa hem med en film som släppt en månad innan och det var samma! Jag visste exakt vad alla hette, vad som skulle hända, slutet, på detalj nivå. Jag berättade för pappa halvvägs genom filmen att jag sätt den för flera år sedan och han pausade och jag berättade resten, inte jätte detaljerat. Det var exakt så det hände! Pappa tycke det var coolt men har typ glömt nu. Jag däremot undrar fortfarande, Hur? Varför? Jag tror ni förstår.
Det bevisar kanske egentligen att du är där nu som det var meningen från första början.Att du följer din livsplan som du bestämde innan du föddes som den du är idag.Guider låter oss få känna "deja vu" för att vi ska veta att vi är på rätt ställe och inte avvikit från planen :)
Detta är vad jag tror och har läst om i andliga böcker;)
Men såklart finns möjlighet att man kan förutspå saker och drömma sanndrömmar! Men varför var filmen så viktig?Eller var den? Eller var det bara information om livsplanen?Man kan inte veta säkert svaret på din fråga men den var intresant:)
Filmen handlar i korta drag om en man som låter sig styras av andra. Sedan inser han hur fel det är och börjar stå upp för sin rätt.
Just filmen var inte så viktig men jag har aldrig varit med om något sådant så tydligt förut. Jag har många frågor man jag kan inte sätta ord på hälften av dem🤦♂️
Nu är jag väldigt tråkig här, men du är säker på att det inte var en remake på en gammal film? :)
ja. 101%

Ja detta är ju en rätt så vanlig upplevelse många som har upplevt detta att de ser scener och slutet av en film de sitter och tittar på.
Det är en förutsägelse helt klart.
Jag själv upplved eju detta rätt så ofta förr och när jag var yngre och det var ofta det skedde när jag och min dåvarande flickvän såg på film både på tv och på bio men hände även vid teater föreställningar.
Jag berättade ju detta för min flickvän och hon blev rätt så trött på mig för det stämde ju och hon ville ju inte veta vad som skedde längre fram i filmen eller hur det slutade.
Min egen tro är ju detta att vi har ju en egen själ/ande inom oss. Denna ande är ju en del av oss själva den är kopplade till oss rent fysiskt och rent metalt och påverkas av vårt eget tänkande.
Den degen vi avlider så släpper anden taget om vår fysiska kropp och blir då självständig från vår egen hjärna och vårt eget tänkande men minnen av vårt liv finns ju kvar hos anden.
Men vår egen ande finns ju inom oss hela tiden under vårt liv och jag misstänker detta är det vi så ofta säger är vår intuition och vår egen inre känsla.
Vår egen inre ande har lika stora möjligheter om inte mer en vad en avliden ande har.
De avlidna i andevärlden är väldigt restrektiva om att berätta om vad som sker i framtiden de vill att vi ska ta våra egen beslut om framtiden och vill inte påverka oss för mycket i våra egna framtida beslut. Däremot så är det mycket mer hjälpsamma om att hjälpa oss och vägleda oss om våran nuvarande och aktuellea situation men blir väldigt tysat när vi frågar om framtiden.
Men vår egen inre ande sompåverkas så starkt av vår egen fysiska kropp och vårt eget tänkande är inte lika fristående och begränsar inte detta om vad vi kan göra för val i framtiden för den anden är ju vi själva.
Så vi kan lära oss att komunicera med vår inre ande på samma sätt som med andevärlden och få helt otrolig information.
När vi öppnar upp och det gör vi oftast helt omedvetet utan vi vet om det och då vill de visa oss dels att vi kan ha denna kominikation och de vill visa oss möjligheterna vi själva har inom oss.
Så vår egen ande som vill visa att vi är öppna och att vi kan ha en kominikation med dem och att de har all möjlighet att hjälpa oss med att se möjlighterna i framtiden.
Att då visa händelser som sker i en film 10 minuter eller en timme innan det sker är helt genialiskt från deras sida.
För resultatet i en film och vad som sker i filmen det kan vi inte förändra.
Däremot om vår egen ande säger att den personen du möter på stan kan bli din framtida kärlek så kanske du tittar på denna person och tänker vilken tråkig tönt och så går du vidare för där kan vi genom vår egen vilja och våra egen beslut förändra framtiden och inte alls säkert det blir som vår egen ande förslår för det påerkar vi helt och hållet själva. En pågående film kan vi inte förändra hur gärna vi en vill och blir då en så konkret och påtaglig händelse som visar vad vi själva har möjlighet till genom att komunicera med vår eget inre intuition/ ande eller vad man nu säger.
Det är min egen personliga tro om hur det fungerar.
Lasse