Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: intuitionsövningar
Läst 3017 ggr
Nadja_Filur
2

Det funkar!! :O

här e ett test

Ett test som faktiskt fungerar… läskigt… ;]

Nu gäller det att INTE bläddra ner texten i förväg.

Det kinesiska nyåret…

Det här är ganska märkligt men värt att prova om du har tre minuter att offra:

Järndrakens år, som önskar ge dig framgång och tur!

FÖLJ INSTRUKTIONERNA - FUSKA INTE FÖR DÅ KOMMER DET INTE
ATT FUNGERA OCH DU KOMMER ATT ÖNSKA ATT DU ALDRIG GJORT DET!!

Det tar bara tre minuter, och du kommer att bli förvånad. Personen som skickade detta till mig berättade att önskan faktiskt blev verklighet efter bara tio minuter… MEN FUSKA
INTE!!

Det här har ett roligt men lite läskigt slut, läs inte i förväg följ bara instruktionerna i tur och ordning, det tar bara tre minuter som sagt och det är i alla fall värt ett
försök.

Ta först fram en penna och ett papper:

När du ombeds välja namn, välj då personer som du faktiskt känner på riktigt och följ din första tanke eller ingivelse!

Gå nedåt rad förrad - en rad i taget - läs inte i förväg för då förstör du det roliga!!

1. Skriv först siffrorna 1 till 11 under varandra, börja med 1.

2. Bredvid siffrorna 1 och 2, skriv ned vilka två tal du vill.

3. Bredvid siffrorna 3 och 7 skriver du namnet på två personer av det motsatta könet.

Titta inte i förväg, för då blir resultatet fel!

4. Skriv ned namnet på vem som helst vänner, familj etc) bredvid 4:an, 5:an och 6:an.

Fuska inte för du kommer att ångra det!

5. Skriv titlarna på fyra melodier/låtar bredvid 8, 9, 10 och 11.

6. Slutligen, önska dig något.

Här kommer då nyckeln till detta:

1. Du måste berätta om detta för "antalet du skrev invid 2:an" stycken personer.
2. Personen vid siffran 3 är den du älskar.

3. Personen vid siffran 7 är någon du tycker om men inte kan komma underfund med.
4. Den du bryr dig mest om finns vid siffran 4.

5. Personen vid 5:an känner dig väldigt bra.
6. Personen vid 6:an bringar dig lycka.

7. Melodin på 8:an hör ihop med personen vid 3:an.
8. Vid 9:an finns melodin för personen vid 7:an.

9. Melodin vid 10:an säger mest om ditt sinne, och dina tankar.
10. 11:an är melodin som berättar om din inställning till kärlek.

Egentligen är detta ett kedje brev men jag gillar det inte gör det bara som ett litet test! :)

Happyspirit
0

*Asgarv* Herreguuud det blev hur knäppt som helst…Helt uppåt väggarna och galet *ler* och jag ska berätta för 22 personer… Glöm det *Asgarv*

Kram (lite skojigt var det ju i alla fall) Men funkar!!!!?? NÄÄÄÄÄÄÄ

Tisdus
0

Ganska mkt stämde faktiskt xD Men bara fram till den där med "låten vid nummer 8", efter det slutade det funka ;P Men det var ganska kul :D

Jossan86
0

haha det stämde faktiskt skrämmande bra =)
Man jag tror inte jag orkar berätta om det för så många personer så min önskan gårnog inte i uppfyllelse =)

SilverTail
0

funka inte så bra på mig.. men nått stämde..

Melina.
0

Jisses! Stämde rätt bra.. Såhär blidde det för mig:

1. Nej, inte berätta det för åtta personer!

2. Den jag älskar?! Nja, eller jag vet inte.. Gör jag? XP Pinigt. Kan inte tro det själv. Stämmer nog inte, hoppas jag..

3. Jaha, då =)

4. Jajamen.

5. Ja, det gör hon

6. Nja, det vet jag inte.. Är lite småarg på henne ju. Fast kanske, egentligen..

7. Jasså? Vet inte riktigt. Kanske

8. Knappast, eller? Måste kolla låttexten först.

9. Stämmer utmärkt!

10. Ja, verkligen!!!

Haha =)

Celia
0

Ja jag skiter i önskan, för jag tänker inte berätta för 19 stycken Generad

KalleN
0

men ettan  vad är det då

Happyspirit
0

#7 Kalle, där skulle du skriva en siffra ju…..och det var hur många du skulle berätta det för…..jag skrev 22 hahahahaa!!!!

Celia
0

#2 - nej det var siffran efter 2:an. Tror också att siffran efter 1:an inte har kommit med här… *kollar*

KalleN
0

ja på ettan skrev jag ett och på tvåan skrek jag 1 åxå

men om ettan var hur många man skulle berätta  vad var tvåan då   h… jag  vart lite förfirrad

loreena
0

Stämde inte ett dugg för mig..

Morrhoppan
0

Det som stämde på mig var 2. personen är den du älskar och 5. personen känner dig väldigt bra. Det andra hade inget bra sammanhang.

Elisabeth-J
0

Det stämde ingenting Glad

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

CarolineO
0

Mitt stämde inte heller alls…

Nadja_Filur
0

Inte! :O Allt funkade på mig!

wolfie
0

Mitt stämde delvis ganska bra..kul grej iaf!Skrattande

Stormhatt
1

Stämde inte så bra. Roligt dock att "Melodin vid 10:an säger mest om ditt sinne, och dina tankar" blev "Hey Baberiba"

Happyspirit
0

# Är det sant???????????? *Asgarv* jag skrev samma melodi Heybaberiba!!! hahhaha

SoQte
0

1. 12 

2. 23   ja, på denna sida är det nog fler än 23 som läser.

3.Conny  (min sambo)

4.Mamma

5. min bästis

6. min goa klasskompis

7. Daniel.. en tonårsflamma

8. I will allways love you

9. Rock me like a hurricane..

10. When i see you smile..

11. Stand by me..

Jag tycker att testet var klockrent! *ler*

Nattugglan
0

Hjälp……det stämde….klockrent!!Förvånad

Melina.
0

Aha, nu fattar jag hur det funkar. Kolla här:

På trean och sjuan skulle man skriva namnet på en person av det motsatta könet. Antagligen börjar man att skriva på trean, sen sjuan. Och vem är den första man tänker på? Jo, den man är kär i. Och så står det att den man har skrivit vid trean är den man älskar.

Föstår ni? Glad

Ser nu att jag har skrivit lite tokigt (#5), men ni förstår nog endå =/ =)

iggiWiggiPiggi
0

ojsan! jag ska berätte detta för 68 pers, kan bli jobbigt *ASG*

bjarvamor
0

Stämde riktigt bra det där! Hmm Fundersam

Mizzi
0

Det stämde sådär, men aldrig att jag tänker berätta för 18 per Glad

[esile]
0

Jag har gjort det där en gång förut och då stämde det rätt så bra, men den här gången blev mycket tokigt…

Josefiina
0

låtarna stämde ju precis! märkligt.. ;)

Tuva-Lena
0

Nä, inget vidare.. Hemlis

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Inanna
0

Tja, vad "Sankta Lucia" säger om min inställning till kärlek klarar jag inte riktigt ut att analysera själv… (Kanske läskigt självutlämnande att avslöja det här!)

Flört

tommytoe
0

En del stämde men inte allt. Ha ha..roligt test i alla fall.

Chessan
0

Läskigt, det stämmde faktiskt till viss del. Förutom med sångerna. Fast jag hade också 22 personer som jag skulle berätta för. Den jag bryr mig bäst om är min bästa vänn och någon som känner mig väldigt bra var min syster. Någon jag älskar, jag vet inte rikrigt vad jag känner för den personen men det är inte helt fel.

Farwuq
0

Det blev bara soppa av allt.

Glad

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

MOTHERS_LOVE
0

haa.det stämde knappt alls på mig.

[mia-38]
0

På mej stämde det ganska bra. Skickade till tio personer…så nu får vi se om önskningen slår in. Hahahah..Gissa vad jag önskade??? Skrattande Ni som följt min tråd "Kärleksproblem" vet nog det….

Ha en bra dag.

Buuc
0

Typ ingenting stämde alls. :P Det är bara för att jag är konstig och ingen känner mig. Inget litet test kan bryta igenom mig inte. ;D

Zasa
0

Hehe - det stämde hysat och första gången jag gjorde det här var nog i 4an (10 år … ) ! Men det är roligt!

ewapewa
0

Hihi!! Min melodi nr 10 var Chocolat Jesus (underbar Tom Waits-låt)… Säger en del om min iställning till livet..   :)   Kul!

[kvasthilda1972]
0

hmm så min nya chef är min hjälte?? nja tror inte det… annars var det spännande….

[majatengdelius]
0

Haha men herregud. Vad sjukt.

Bitarna med musiken stämde inte, men allt annat gjorde det! Sitter här i ett rum med glasväggar på jobbet och flinar som en tok… Haha x)

dragabol
0

Oj .. Berätta för 6 st.. Ja ok, mannen jag älskar är min man, mitt barn kännner mig, en son ger mig lycka och en betyder mycket för mig … En ungdomskärlek harjag svårt att komma underfund med och nu är jag sol vind och vatten.. Mmmm bor i sommar vid havet och allt annat stämmer så nu håller jag tummar o tår för min önskan :)

"Man ska inte ta livet så allvarligt ~ man kommer ändå inte levandes ifrån det"

[Hamster 4 ever]
0

det fungera… perfekt… 🤔 chockartat tillstånd infinner sig sakta