Energi

Inga dåliga energier detta!Spännande,du bör väl känna av en del hemma??

Ja,känner inte alltid av dessa energier.Men denna var kraftig,när jag öppnade ytterdörren så var det tungt i hela lgheten.

åå, sådana där moln brukar förflytta sig hemma hos mig, så när jag hade övernattningsbesök så sa jag ingeting om det,för att inte skrämma upp henne.
Nästa morgon, så sa hon: jag har någonting som jag måste få fråga dig om. Har du andar på besök här?
-varför då?
-Jo, jag ser saker som rör sig runt i din lägenhet.
-menar du som vita moln?
-ja, just det.
-jo, jag ville inte säga nånting till dig, för då kanske du inte skulle kunna sova gott.
-du, sa hon, jag har suttit upp hela natten, klarvaken, för jag är medial, och var inte säker på om det var någonting dåligt som jag hade dragit med hem till dig.
Ja, där fick vi oss ett gott skratt bägge två

Oj vad tydligt!

vad läskigt :S
haha, lite komiskt med "kissen" som tittar upp på "det" :)

Jag har mycket bilder från andra platser,jag har problem att få ett foto utan nån orb eller vortex vart jag än tar bilder.Jag har en "stalker" med mej t.o.m. Gran Canaria.Min lgh. är ett orosmoment,särskilt v-rum-sovrum.Porslin skramlar,papper på skrivbord prasslar m.m.Får lite besök då och då.Sist var det en flicka ca 6-8 år ljushårig rakt hår.Hon kom med energifält in i rummet,sa att hon hette Anna.
Jag vet inte riktigt, tycker det ser ut som någon rökt några cigaretter! Den andra däremot känns riktig!

Ej cigarettrök! Kolla in ansikten på dörren.Är inte här för att bluffa!Har fotat mycket o har mycket bilder.
Nää, så där ser inte ciggrök ut.. På denna bild finns det 2 "punkter" som lyser lite. Jag satt & kollade om det kunde vara nåt orbliknande, men det tror jag ej..

#8 Jag skrev i en annan tråd också att ingen tror att du är här för att bluffa men när man lägger in en bild så kan man se dom på olika sätt. Det är ingen som säger att det är si eller så utan vad det möjligtvis kan vara. Jag tycker att det är väldigt intressanta bilder du har men jag är skeptisk och kollar in andra logiska förklaringar också. Jag har själv massor av bilder där man på en del ser att det är energier men på andra bilder handlar det om logiska förklaringar. På en del bilder ser ut som det är cigarettrök eller solreflexer bl.a och det kan vara svårt att avgöra vad det är. Men vet man själv att det inte finns rök, sol eller belysning som reflekterar så kan det ju vara energier. Men för att man ser olika betyder det inte att någon tror att du bluffar, bilderna är intressanta! =)
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Förstår varför HappySpirit tycker det ser ut som cigarettrök. Satt just ute på balkongen & tog en cigg i solskenet, & betraktade röken från glöden & det var rätt likt dessa bilder, men ändå inte.
Om jag inte själv fått med min rökfigur förut på bild, så skulle jag nog oxå tro att det var ciggrök :)