Min Indian
Sätter in en bild på min Indian som fyller en hel vägg 

Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
**WOW!! Vilken BJÄSSE!
Han var en riktig snygging
fattas bara att han hade börjat att röra på ögonen…
**

Har du vädrat klart din??
Min har inte kommit upp ännu….Snyggt!!

#1 Igår när vi stod och tittade på honom så tyckte vi att han följde oss med blicken, det var häftigt!
Elisabeth

#2 Han fick vara ute ett par veckor och bli renad, nu är han fulladdad med nya energier! 
Elisabeth
**#3 "Häftigt" ?? Huuuuuga…va rädd jag blivit….han hade fått ha på sig svarta solglasögon efter det i såfall!!!
**

Här är en bild på några av mina Indiandockor.
Har ni några indianer att visa?

Elisabeth
**#6 ÅÅÅÅÅÅHHHH!!! Såååååå fina dom är…jag är oxå så förtjust och facinerad av indianer…
har du köpt dom i Sverige??
**

#7 Ja alla är köpta i Sverige =)
Elisabeth
Roligt värre igår när jag skulle köpa presenter till mina tvillingar,då går jag förbi en affär jag aldrig sett förr
en affär full med änglar,drakar,drömfångare o dyl…hur f*n har jag kunnat missa den i min egen lilla by?? Snacka om att se rakt fram när jag kör bil..
fråga tantan i smycke affären sidan om hur länge den "andliga" affären funnits där??- Sen i julas,sa tantan!
Kände mig lite dum. Ska in där o kolla deras indianer,det stod nämligen en skylt i fönstret att "indianer och fjädrar finns i källaren"

#9 Ja det är lätt att bli "hemmablind" man vet vad som finns och ser inte det nya som kommer in. Vad spännande! hoppas du hittar nåt roligt där!
Elisabeth
Ja,verkligen.
Ska visa här sen om jag hittar en sexig indiankille….

#11 Det ser jag fram emot! 
Elisabeth
Dansa bara inga regndanser kring honom Ugh Ugh/kram

#13 Nej det blir bara soldanser 
Elisabeth
Han både luktar och ser äklig ut! :-)
**#15 HAHAHAHAHAHA……………
**

**#17 Han var oxå skitfin…
hm…hoppas jag oxå hittar en indian jag känner för..
**

#17 Han är sååå snygg Maria! 
Elisabeth

Japp.. And if he was real.. he whood be mine !! hahahaha
Jag vet inte om jag stavat rätt.. det bara kom !! Kram
Carpe Diem
Maria Johnsson
Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör
Vart tror ni mamma ställer sig och poserar efter att hon dushat? Jo, framför sin indian såklart! Han springer ju iaf inte iväg som alla andra killar, han är ju fast-spikad mot väggen! :-)
Nä, fy vad taskig jag var nu. Du är faktiskt snygg mamma och skulle kunna få villken kille som helst! Men de dyker inte upp av sig sjläv vet du. :-)
Puss,
- Jim

Du är så gooo Jim!!!
Elisabeth

Här är min indiantavla som hänger i sovrummet. Han har en bra överblick på mig när jag sover. Ibland så brukar det knäppa i det hörnet han hänger. Köpte den för några år sedan när det var marknad här. Förra året så var det 5 riktiga indianer på marknanden som stod och spelade panflöjt, oh, vad underbart vackert det var. Och dom var ju så snygga, häftiga fjäderskruder på huvudet och kläderna. En av dom bara stirrade på mig, när jag tittade in i hans blick så blev jag så varm inombords, något väcktes inom mig. När jag gick så måsta jag vända mig om och han fortsatte att titta på mig. Ibland så brukar jag tänka tillbaka till denna händelse.

#23 Vilken fin tavla! 
Elisabeth

#6, så fina indiandockor, är dom små??

Här är min lilla riktiga indiankille Robin 

Elisabeth
Så fina…vilken hövding!! *ler*
Kramis
Å jag får väl ta och klä på dejten en fjäderskrud när han kommer i kväll hahaha…
#21 Du Jim, jag måste nog hålla med dig om att "indianerna" dyker inte upp av sig själva. Vi får nog sparka på Elisabeth lite så att hon går ut på jakt, dessutom så är det jakten som är roligast.
Kram Junetta
Skrev samma i en annan tråd, men iallafall: Jag såg ett fint program på BBC Prime ikväll som handlade om indianer och deras sätt att leva med naturen. Jag blev helt knäsvag efteråt, naturfolk ut i fingerspetsarna! Och sedan kommer ni med alla exempel på bildsköna indianer…kommer definitivt att sova gott inatt! Dom är häftiga, rena naturkraften utstrålar dom! Grrrr :)
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."