Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: andarspöken
Läst 1711 ggr
Shalin
1

Är det någon där?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejsan alla!

Jag undrar om det är någon som brukar stå vid den här dörröppningen? Det syns väl inget på fotot just men tänkte om ni kunde känna? Jag brukar alltid känna som om någon tittar på mig. Jag tittar då bak men är såklart ingen där.

Får en känsla av att någon bara kollar till mig. Det är ingen ond känsla. Men man blir såklart fundersam och undrar om man är knäpp :P

Borde kanske också berätta att när jag bodde hos mina föräldrar i ett hus och jag satt vid datorn, så kunde jag ofta känna någon i dörröppningen till köket. Det var ett valv som föräldrarna ändrade till en vanlig dörräppning. Då slutade känslan…

Är det bara min inbillning?

Vore tacksam för hjälp :)

noraa
1

När jag ser fotot så ser man ju ingen där. Men känslan jag får är mycket ångest och oro.

Shalin
0

#1 Nej precis det är ju inget som syns på bilden. Skrev det i mitt inlägg. Men visst känner man något. Jag blir ju lite orolig när jag inte vet vem det är.

Shalin
0

Ingen som vet vem det kan vara?

noraa
0

Jag får känsla av att den personen\anden är plats bunden och inte nån som du känner.Men är inte säker.

Shalin
0

Oj :O Är det en man eller kvinna tro? Får en känsla av att det är en man.

noraa
0

Fick oxå den känslan i början :)

Jina.
0

Jag fick en känsla att det är en flicka på ca 10 år. Och att hon är platsbunden.

www.mediumjina.se

Shalin
1

Men gud så spännande. Någon mer som känner något? För det känns ju verkligen som att någon stirrar på mig. När jag är i köket också tittar jag mot dörröppningen. Jag skulle så gärna vilja veta vem det är. Känner mig bara lite rädd ibland.

Andra gånger känns det som om någon nyfiken person tittar.

noraa
0

Jag känner oxå av någon ung..

Shalin
0

Kan jag kontakta denna ande på något vis? Man kan väl fråga rätt ut och se om man känner något? Meditera på plats kanske? Problemet då är väl att jag inte litar särskilt mycket på mina känslor. Så kan ju vara lite svårt. Men man kanske får något svar.

Är det något jag ska vara försiktig med då?

noraa
0

#10 Man kan ju kontakta anden genom Anden i glaset . Inget jag rekomenderar. men har själv tagit kontakt med andar genom Anden i glaset. och det har aldrig hänt nått dåligt. kanske att efteråt vare mer väsen här hemma..

[Kottschejk]
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Självklart har vi någon där

på dem platser och på alla dem sätt vi kan känna detta.

Det är din alldeles egen Ande Flört

Alltså ingen du eller någon annan behöver känna någon som helst oro inför.

Samma himmelska gudomliga kraft som en gång gav liv till din egen själ.

Med Julfrid till alla hjärtan i alla själars hem & boningar.

God Jul
Blodfot
0

visst är dte någon där, jag känner inte vad, eller varför, bara att någon är där!

Det som ses som onska kan i verkligheten vara Godhet, och det vi ser som godhet kan vara onska!

Shalin
1

#11 Ja jag kan väl försöka och ställa frågor som inte kommer skrämma mig för mycket eller sätta mig i fara. Man kan väl be sin skyddsängel skydda en, och göra någon cirkel har jag för mig. Får väl läsa lite om det :) Bäst är väl som du säger att inte göra just Anden i glaset. Men kanske om man är försiktig så :)

#12 Min alldeles egna ande? :O Vad menas med det? :D Kan denna ande följa mig tror du? För hos mina föräldrar kände jag verkligen att någon stirrade på mig från köket. Det blev som en gnagande känsla så jag var bara tvungen att titta! Men var såklart ingen jag såg.

#13 Så lustigt att ingen kan känna vem det är. Kanske en hemlighetsfull ande? ;)

Tack för alla svar :D Känns riktigt spännande det här.

noraa
0

#14 Ja man ska ha jätte mycket respekt för anden!

Shalin
0

#15 Ja absolut det har man ju verkigen hört. Det är där många råkar illa ut, att dom inte har någon respekt och inte är försiktiga. Jag vill verkligen inte släppa in något dåligt. Men får se om jag ens gör det och hur jag ska gå till väga.

[Kottschejk]
1

#14 Vår Ande följer oss mer eller mindre alltid, så viss varning för sorkfeber om man nu vill va lustig. Seriöst menat kan man beskriva dennes uppgift som vad vi annars vant oss vid när man talar om sin guid.

Skyddsänglar har ju dem flesta av oss också men det är ändå Anden som står oss allra närmast och känner oss bäst på djupet innerst inne.

En Ande är en Ande, en själ är en själ.

Shalin
0

#17 Jaha okej då förstår jag bättre vad du menar :)

[majatengdelius]
0

Jag får för mig att det är en man, men jag är inte helt säker.

Shalin
0

Detta är en gammal tråd. Men jag undrar fortfarande ibland vem det kan vara. Jag har inte fått reda på vem det kan vara eller vad personen vill.