Baby mind-reader
Idag såg jag för första gången Baby mind-reader på Kanal 5. Ett medium läser av barnets tankar och han förmedlar det till föräldrarna. Dottern skrek och var mycket bråkig. Hon skrek varje gång hon var med sin mamma. Mediumet kom och läste av dotterns tankar medans hon sprang i rummet där dom satt. Dottern hade lagt på sig saker som mamman hade varit med om från det förflutna och mamman tänkte många negativa tankar. Efter några dagar så blev dottern bättre. Och mamman tog itu med sina problem och gick till någon för att prata. Mammans mamma kom dit och hon var mycket skeptisk till medium men hon ändra sig snabbt för mediumet vände sig till henne och sa att hon hade fått missfall och att det var en son, det stämde sa hon. Det var mycket intressant att se på.
Jag har sett alla 3 avsnitten & jag blir lika förvånad varje gång, men det är lite läskigt att föreställa sig att barn verkligen kan läsa sina föräldrars tankar när de är små… Jag vete sjutton om han verkligen läser barnens tankar, jag tycker det verkar som han kan läsa föräldrarna mer. Han nämnde inget om pappan konstigt nog.
När barn uppför sig illa på något sätt, så tycker inte jag att det handlar om att de läser av sina föräldrar & mår dåligt för nåt som var för länge sen osv & ska få leksaker. Jag tror att det är mer än så när barn bråkar osv.
Jag måste nog smälta kvällens program lite till :)

Varför i hela fridens namn missar jag alla program som går på TV????
Jo för att jag sitter klistrad vid detta forum hela tiden!!
Ha ha ha kanske dags att börja kolla lite på tv istället.

vilken dag och tid är det på? :-) hehe har aldrig ens hört om det.. :-(

Söndagar kl. 20.00 på kanal5.
Då tittade jag på ett jättebra program på BBC prime om indianer - hallåååå zeretki! 
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."