Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettfoton
Läst 930 ggr
Sonnevall
0

Energi igen

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Samma lgh dvs hemma. Kände av att det var nåt på gång o fick denna bild.

Perla
0

Såna där ljusfält får jag ofta när jag fotograferar.

Happyspirit
0

Nej, tyvärr jag får ingen känsla alls av den här bilden. Ciggarettrök och solreflexer. Händer inget i min kropp. :)

Elisabeth-J
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag tycker att det ser ut som solreflexer, här är en bild som jag har med solreflexer, jag tycker att det liknar den här bilden lite grann.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Sonnevall
0

Cigarettrök handlar det inte om,ej heller nåt annat tricks! Dessa bilder har legat på Ghost Stalkers West Tenesse i USA.Den siten las ned för ca 3 år sedan.Typiskt på denna bild är skäran som syns tydligt.Jag är inte här på forumet för att bluffa!!

Helleh
0

Jag har oxå bilder med rök på. Har dock lagt ut den enda jag hittade på en annan sajt, men eftersom jag inte har scanner fotade jag av bilden med min dotters mobil med resultatet att den blev jättesuddig. MEn där spänner min bror sin ena arm & det ser ut som "rökfiguren" gör likadant…

Elisabeth-J
0

#4 Nej jag tror inte att någon är här för att bluffa! Jag säger inte att du har fel men jag ville visa på vad det skulle kunna vara. Det var inte illa menat på något vis!

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Morsan1
0

Sonnevall, känner du av dessa fenomen som du verkar ha i din närhet.

Häftig bild såsom de andra!

Kram Å

Happyspirit
0

Ta inte illa upp nu, jag sa bara det första jag kände när jag såg bilden. Inte illa ment alls. Kände tyvärr ingenting bara. Det betyder inte att det INTE är nåt. Det betyder bara att JAG inte kan se eller känna nåt!

Ljus och Kärlek Anki