Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettandlighet
Läst 1633 ggr
april4
0

Aura

Jag undrar varför det är så svårt att se sin egen aura. Jag har jättelätt att se den på andra. Jag har provat flera ggr utan att lyckas på mig sjäv. Nån som har ett tips!

melia
0

har du stått i en spegel med bra ljus o vit bakgrund? jag har nämnligen lättare att se min egen aura om jag är på en offentlig toalett Glad för där är det oftast starkt ljus o vitt i hela toan så prova åk på ica o låna deras toa *s*

april4
0

Jaadu, melia, det kanske jag får göra, för på min toa lyckas det inte. Har provat.

KallaMigMimmi
0

i starkt ljus brukar vara det bästa resultatet, jag brukar kunna se min aura på min skuga på vägen ibland också

//En främling är en vän du inte lärt känna än;)  kicka in på My place on WW

Lollo86
0

hur ser man folks aura?

melia
0

det är övning som gäller, ha en vit bakgrund och bra ljus, titta dig i ögonen en stund (om du gör på dig själv) och höj sedan blicken ovanför hårfästet ibörjan kanske du inte ser något och efter hand så kommer det framträda en ljus kant runt din kropp kanske bara några mm till att börja med men ju mer du tränar ju mer kommer du kunna se, så småningom kommer du kanske även kunna se färger Glad öva på och lycka till!

april4
0

Hej och tack Melia för rådet. Ska testa att göra som du säger. Kram

onatima
0

Bästa sätt är att fixera blicken på ett ställe på väggen bakom!

chapett
0

Tack för tipsen, vill nämligen också försöka lära mig att se auror. Glad

CarolineO
0

Många har lättare att se den om man blundar. Alltså, man gör som ni beskriver, tittar först i ögonen och sedan stänger ögonen en kort stund…

onatima
0

Jag kan se andras aura om jag står tillräckligt nära och har händerna inom auran, då ser jag auran i mitt tredje öga.

noita86
0

Hej! kan alla Se auran?

melia
0

alla kan träna upp sig att Se auran! jag har en bok om aura där dom förklarar att vi inte använder ögats hela kapacitet och man kan träna upp tappar och stavar eller vad det nu hette :) i ögat och lära sig Se auran, jag hade aldrig sett nåt innan jag började öva! så träna på Glad det fanns bra övningar i boken, nu minns jag dom inte men jag kan kolla sen om jag hittar boken.

noita86
0

#12 ok gör så så skriver du namnet på boken här:D

navarro
0

Har detta med aura nagot att gora med att man gillar en del personer utan att man kanner dom och att man inte alls tål andra fast man inte kanner dom heller? Eller beror detta pa andra omstandigheter?

babsan
0

haha, en liten udda fråga, men vad är aura :P ?? jag har inte läärt mig det än :P men det låter häftigt det tråden handlar om =)

Tiia
0

Jag brukar göra som så, att när jag ser det vita i auran……..så blundar jag,sedan ser eller ibland bara känner jag färgerna.

Ibland blir jag yr av att försöka…har ngn annan haft det så?

Tuva-Lena
0

#15 Som jag tolkar det så avger alla levande varelser energi, och det är den energin som man kan uppfatta som en aura - eller ett svagt ljussken runt om. Jämför med ett brinnande stearinljus. Om du tittar på ett sånt så omges det av en rund "ljuskrage". Sedan avger vi olika slags energi beroende på vilken personlighet vi är. Därför kan man känna sig mer samstämd med vissa personer, medan andra kommer man aldrig inpå livet - det stämmer liksom inte, för energin dom avger/auran är i otakt med din egen - ungefär. Glad Sedan finns det också energier som endast mediala personer kan uppfatta, men det är inget som jag kan fördjupa mig i som inte har den gåvan.

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

noita86
0

vilken aura färg brukar synas mest?

[Caroline92]
0

Är det lättare lr svårare att se ett djurs aura? Ja menar…ja vill gärna lära mig se auror…men det finns nog ingen i familjen jag kan öva på :P Så går det lika bra med dett djur då? t.ex hund, katt, marsvin?

Kramar Caroline

Helleh
0

#11  Jag tror alla kan se aura & har gjort det åtminstone 1 gång i sitt liv, men man tänker nog inte på att det är auran man ser.

Jag har kunnat se aura sen jag var liten, men inte fattat det förrens ganska nyligen.

Det händer ofta att man "fastnar" med blicken på någon.. Jag kollar på personen, bestämmer mig för en punkt, tex halsgropen & slappnar sen av med blicken. Efter en lten stund ser man auran. Jag tror det är bäst om man är en bit ifrån varandra. Jag ser nog bara vitt, vad jag kommer ihåg iaf. Har inte testat på länge nu :)

(Du får testa på gubben Noita)

Helleh
0

jag funderade på detta med att ni skriver att man ska blunda för att se färgerna lättare eller flytta blicken till nåt ljust bakom.. Då borde det ju bli som synvillorna.. Alltså man kollar länge på en vit fyrkant & flyttar blicken mot tex taket & då är fykanten man ser mörk…

noita86
0

#20         Jofan det ska jag täesta på honom faktiskt!! tack för tipset!!!

Jag har försöt det där med spegeln och sen ha vit bakgrund men inte ser jag nån aura alls…