Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettfoton
Läst 1736 ggr
[Cissi-64]
0

Mörk skuggfigur

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

De här bilderna togs sommaren 2011 på Sätra Brunn i Västmanland. Det ena där vi ser en mörk gestalt är tagen av min son med hans ipod, det andra ljusare koret tog jag nästan samtidigt med en digitalkamera. Ser ni  vad kan det vara?

[Cissi-64]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det här är taget av min son.

[Bettanbop]
0

På bild nr2…..Ser jag en relativt stor ängelfigur, i ängelns nedre del står en man och framför blomlådan på staketet står en häst och mumsar

På bild nr 1… ser jag egentligen ingenting, möjligtvis är det någonting nere i vänstra hörnet av "planket", mellan stolsryggarna.

[zlevin]
0

ser ut som konturerna av någon som flyger runt med en mantel på sig

Eldflickan
0

Tycker det ser ut som en kvinna utan hår i en lång klänning.

[Cissi-64]
0

Intressanta iakttagelser. Vi har grubblat mycket över den mörka skepnaden mellan husen.

[saga@]
0

Häftig bild 🙂 inte varje dag man ser sånt mitt på dagen :) såg ni det? eller bara sen någon dag efter på kortet?

[Cissi-64]
0

Nej vi såg ingenting då. Det hade gått flera dagar innan min son fick syn på det där och visade oss.

[Camia7]
0

meh va konstigt? när jag kollade på första kortet så såg jag fiugren och på det andra men nu när jag kolla igen finns det ingen på första??

[Cissi-64]
0

Vi ser inget på första bilden. Det är bara en jämförelse. Ljusskillnad och att han fick med något på ipoden.

[ghostdoggy]
0

är en staty,korten e tagna ur olika vinklar..förstorar man korten lite så ser man det om man utgår i från järnsoffan som står i mellan husen.

[Evisen]
0

#10 du gav mig en idé, även om den är långsökt. Kan det vara så enkelt att det är Kronblom's figuren på första bilden som ger skuggan på andra bilden? Han har juh en rätt kurvig hatt och en näsa som är lång, och passar rätt bra in i profilen på bild två.

[Cissi-64]
0

Att det är olika vinklar är uppenbart.