Att göra avläsningar
Hej!
Ni som kan avläsa andra människor, hur gör ni?
När jag provar att läsa av folk så kan jag känna av energier och kanske chakran. Jag kan känna tydliga känslor och om jag försöker titta djupare, som jag t ex gjorde på en person på ett foto, så kände jag någonting med magen eventuellt magchakrat och något med halsen som att det blev varmt där, men jag förstår inte vad det betyder.
Förstå och främst är det inte ok att läsa av utan att personen gett sin tillåtelse men det tror jag du vet:) Oavsett om jag använder redskap som tarotkort eller ej så sätter jag mig ner, andas lugnt en stund och ber sedan mina guider och den person jag ska lägga för eller läsa av komma och hjälpa mig göra ett bra jobb som ger personen i fråga de svar som behöver komma fram. Sen kan det bli som,du beskriver att jag får en känsla, ser en färg, får bilder för mitt inre och någon enstaka gång har jag börjat känna mig som en helt annan person. När jag är färdig tackar jag inblandade guider för hjälpen och stänger ner mig.
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Nej håller med, det är väl inte så bra att börja rota i andra människor utan att ha tillåtelse. :)
Intressant! Men du känner intuitivt vad dessa känslor, färger eller bilder betyder?
Färger kan jag tolka utifrån chackranas färger. Exempelvis är färgen ljusblå ge mig en känsla av att personen ifråga har något den vill säga eller borde säga eftersom just den färgen,symboliserar halschackrat som står för kommunikation. Eller så kan jag få en bild av något, som ett fotografi, bara finns där och beskriver det jag ser. Hur man tolkar eller vilka symboler som betyder vad är ju högst personligt men såhär funkar jag iaf. Ett tips är att du skriver ner dina olika kanaliseringar eller om du använder redskap, vilka symboler eller färger kommer upp i vilka sammanhang och om du lägger för andra så använd feedbacken och jämför med hur det kändes för dig när du gjorde ditt jobb. På så sätt lär di känna dig egen intuition och får en bra pepp på hur du utvecklas :)
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Kul att höra hur du avläser och tack för bra tips! :)