röster/sånger
Den känns som min förmåga att uppfatta ljud från andevärlden har fått sig en liten knuff framåt den här veckan. Har aldrig hört något förut (röster menar jag då) utan bara ljud.
Har vid två tillfällen hört hur någon/några sjunger och nynnar.
Ena gången var det en kvinna som nynnade på en melodi. Andra gången var det flera kvinnor som sjöng i olika stämmor och det lät väldigt vackert.
Har även hört först en manlig röst och sedan en kvinnlig röst säga något. Det lät så högt båda gångerna som att de skulle ha stått bredvid mig. Jag kunde tyvärr inte urskilja vad de sade utan hörde bara mummel båda gångerna.
Har inte lagt så mycket vikt vid det men är det någon annan som brukar höra sånger? :) Det var väldigt roligt att höra då det lät så vackert. Det kanske betyder någonting, vad tror ni? :)
Never undervalue who you are and what you're capable of...
Jag brukar höra vindens sång, inte bara bruset, utan sång.
Brukar även kunna höra växterna tala till varandra. Jag kan höra röster, sånger, melodier eller vad det nu har 'satts sig in i' saker.
Jag kan även höra vissa väsen, men tror jag måste kunna se dom för att höra dom.
Det kan jag höra med blotta örat, typ.
Sen kan jag höra visa väsen tala, komunicera med varandra med mitt 'andra öra' (som andra öga). Till exempel andar
+ djur!
#1 oj inte visste jag att man kunde höra så mycket olika ljud och läten. Det låter härligt iaf :)
Never undervalue who you are and what you're capable of...
En gång hörde jag himmelsk musik, en synfoniorkester. Det var så vackert, den musiken var inte från denna värld. Men den varade bara några sekunder.
Jag tror det var min bortgångna bror som hälsade på mig, lät mig lyssna på den ljuvliga musiken en stund. Han var musiklärare.
Feeltheflow, dessvärre vet jag inte om dessa upplevelser BETYDER något mer än att de är hälsningar från våra nära och kära.

Menar du att du hör rösterna och sångerna inom dig i ditt huvud eller att du hör det rent fysiskt så även de runt omkring dig kan höra det?
Jag har varit på fysiska seanser där röster kommit mitt ut i tomma luften och där även fått höra sång från andevärlden.
Men då hörde alla personer i lokalen rösten och sången.
På en fysisk seans jag besökte i England så kunde jag höra ett smackande läte precis framför mitt ansikte o sedan en svag röst som växte sig starkare för sedan tala helt klart med det äldre paret som satt bakom mig. Det visade sig vara parets son som avlidit 3 månader tidigare och de hade ett regelbundet samtal med sin avlidne son och där de även pratade om händelser från sonens barndom.
Fanns absolut ingen som kunde vetat om dessa specifika händelser förutom föräldrarna själva.
Föräldrarna sa att rösten hade samma dialekt och samma tal som anden hade i livet så de kunde även känna i gen rösten som sin son.
Vi var 90 personer på denna seans och jag kan lova inte ett enda öga var torrt efter detta samtal som kallas oberoende direktröst.
När andens tal kommer direkt ur tomma luften o inte genom mediumets talorgan.
Lasse