Jag saknar er!
Hejsan ni på Ön! Saknar er verkligt mycket!
Jag har inte varit så aktiv, eftersom jag håller på att fösöka komma hemifrån. Så det är lite jobbigt just nu. Men nu är jag iallafall utbildad undersköterska!:) Och förhoppningsvist inte arbetslös så länge, då jag både vikkar och är lärling som tattuerare och piercare på eastwood i Ludvika!:)
Känner mig dock lite nere och väntar med att bli mer aktiv tills jag mår bra!:)
Stora kramar!:)
Sajtvärd på Neofinetia Ifokus
Japanska och Asiatiska orkidéer
Grattis till din examen och varmt lycka till i livet.❤️
Vad roligt Henrik och stort GRATTIS till dig.Tog en titt på eastwoods hemsida för jag är ute efter en bra porträtt tatuerare och hittade några bilder där som såg super ut.
Är noga med mina tatueringar och vill passa på att fråga dig om du rekommenderar nån där som är super på just porträtt med snygga skuggningar och detaljer ? ska ha två på min guide mitt fram under halsen så där har jag höga krav.Men dom porträtt som visades såg kanon bra ut och Ludvika är ju inte så långt från mig.
Jätteroligt med din examen och vi har saknat dig också och välkommen tillbaka 🌺
Grattis Henrik och vad roligt att se dig här! Förstår att du haft mycket runt dig, men ÖN väntar på dig 🌺
Sajtvärd på Övernaturligt
Hej Henrik och vi har saknat dig också! 🌺 Du har så många fina tankar som du delar med dig av och jag ser fram emot att läsa dina inlägg snart! Men ta hand om dig så länge och lita på att universum hittar ett sätt så allting löser sig till det bästa. Det som är meningen att ske, det sker!
Grattis till din examen!
Kram ❤️
"As you start to walk on the way, the way appears" - Rumi
Grattis till din examen Henrik! 🌺Hoppas du snart skall må bättre!
" Var nära naturen - var när dig själv "
Grattis och välkommen tillbaka! 🌺
Grattis Henrik, välkommen hit igen! 🙂
Vad glad jag blir när jag läser era fina kommentarer!:)
#2 ser att du inte är medlem här längre men, jag kan tipsa om true heart tattoo, också i ludvika! han är grym, våran huvudtatuerare är bortrest för tillfället!
Nu har jag även fått lägenhet och flyttade in i måndags, så nu har jag börjat slå mig till ro här i ludvika!:)
Allt löser sig fint! :)
kramar<3
Sajtvärd på Neofinetia Ifokus
Japanska och Asiatiska orkidéer
Grattis Henrik så härligt med eget boende. Varmt lycka till med jobb och lägenhet.❤️
Grattis Henrik, säger jag också. För övrigt säger jag inte så mycket, känner bara solidaritet med dig. Vi sitter i samma båt, känns det som, jag har också en längre tid nu varit extremt icke-aktiv med mina kontakter här i iFokus´ olika sajter. Vad sådant avståndstagande kan bero på, kan vara svårt att säga, kan vara hur många orsaker som helst.
Det är ändå bäst att inte ha några djupare skuldkänslor för sånt. Ibland behöver man kanske ta en paus. Jag tror det är dom som bestämmer.
Kan hända att en vacker dag hissar både Henrik och Marjaana (var för sig) flaggan upp igen!
Marjaana, alla behöver en paus ibland och man behöver/måste inte förklara varför. De hör liksom till att lägga fokus på annat ibland. Flaggan är alltid i topp för dig!
Sajtvärd på Övernaturligt
Tack fina Fjäril för dina ord.
Försöker i alla fall titta in och läsa då och då. Men att skriva eller kommentera -nej. Känns att jag har ingenting vettigt att säga.
Anden kanske faller på någon vacker dag.