touch
det har ju varit lite tyst från mig, har haft fullt upp med allt möjligt…men härom natten så vaknade jag av att nån petade på mig från axlarna och ner. emellnåt en hård puff. jag tänkte men gud det är mitt i natten vad maken är jobbig! Slår upp ögonen och maken ligger och sover framför mig med ryggen mot mig och nån puffar på mig på min rygg sida!!! Blev inte rädd utan sa bara högt, men nu får du väl ge dig jag sover faktiskt Då upphörde det. vem det var har jag ingen aning om. Jag kände mig bara lite smått irriterad av att bli väckt så där kl var runt tre tom hundarna sov. Undar vad det var som var så viktigt att jag var tvungen att bli puffad på? Sen hände det inget mer.

Nån som ville retas med dig kanske? =)
Har du själv någon känsla av vem det var?
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Nä ingen aning, fick ingen sån där kännsla som jag brukar få av mamma, så det var nog inte hon utan nån annan (?)

Jag har ju sett en skugga /siluett av en man i vårat sovrum o i sonens rum. Jag vet inte vem det är, min tanke var att det kunde vara han men min inution sa att det är nån annan. Huset är ju gammalt dock är den uppbyggd på 3o-talet men där jag har mina pionbuskar idag har det funnits ett torp och kontoret där jag sitter nu är en del av en handelsbod. Det har en farbror som haft anknytning till huset berättat att när han var pojke så var han hit och köpte jäst. han gick bort för ett par år sedan. Runt nittio år var han när han dog. Önskar att han hade berättat mer om huset. Karln som bodde här förrut sa att det spökade här. Jag asgarvade då. Men det första konstiga som hände här var att när vi började rusta, (det var jätte nerslitet) vi tapetserade sonens rum, maken jag och vår gemensamme bäste vän. Kl var jätte mycket det var mörkt och vinter och snö. Medans vi står där och ska avsluta det sista så knackar det hårt på ytterdörren tre ggr, alla vi tre hörde det. Jag gick ner för att öppna. Det var ingen där! Inga spår heller. Det var lite kusligt, då. Sedan var det lugnt i många år. Det är dom senaste fyra åren som jag har reagerat på aktivitet, troligen för att jag blivit öppnare och dom senaste månaderna ska vi inte ens tala om! (oj vad långt det blev)

Hej! vilken härlig berättelse…
jag blir störs av någon/några när jag läser…brukar säga högt: jag vill läsa ifred nu…så slutar de ett tag…