Hjälp med drömtydning!!!!
Hej!
Jag behöver verkligen hjälp med drömtydning. Jag har drömt väldigt konstiga drömmar, och de senaste har involverat mitt ex också som jag gjorde slut med för ett år sedan. Den senaste drömmen är såhär:
Jag drömde att jag var på en spansk drottning födelsedagsfest. Där hade jag sällskapat med ett litet ''team'' som jag var med i, det vi gjorde var att imponera på rika människor och på något sätt mjölka ur pengar ur de, jag har ingen aning om hur, men det var på något olagligt sätt. Teamet gick inte in till själva festen de skulle vara ute och hålla koll, utan jag och mitt ex skulle gå in och imponera på folket. Jag ville tydligen inte gå in dit med honom, men de sa att jag var tvungen, annars skulle jag betraktas som en tjuv, man var tydligen tvungen att gå in dit med en man. Så vi gick in dit, och alla pratade Spanska där, och på något konstigt vis så hade jag glömt bort all spanska jag kunde, (har gått på spanska i ett par år) och kunde bara 3 ord på spanska. Men mitt ex var tydligen bra på spanska så vårat uppdrag blev inte misslyckat iallafall. Efter att vi minglat runt ett tag kommer jag på att jag hade lagt min mobil på trappräcket utomhus och jag ville verkligen gå och hämta den (den där känslan att jag verkligen behövde den var jätte stark) Men en som var med i teamet kom in och förbjöd mig att gå ut, för om jag gjorde det skulle alla bli jättemisstänkta och jag skulle inte få gå in igen, och uppdraget skulle vara misslyckat. Men jag gick ut för att hämta den iallafall, och sedan vakna jag.
Drömmer var superdetaljerad! Det är så konstigt, jag brukar inte komma ihåg drömmar annars. Hjälp, kan någon snälla tyda drömmen åt mig!
*puff*