Gör det ändå
Kloka ord av Moder Theresa:
Det goda du gör idag,glömmer folk oftast imorgon,GÖR DET ÄNDÅ!
Om du är framgångsrik kommer du att få några falska och några verkliga fiender.VAR FRAMGÅNGSRIK ÄNDÅ!
Om du är snäll kanske folk anklagar dej för att ha själviska,dolda motiv.VAR SNÄLL ÄNDÅ!!
Om du är ärlig och uppriktig kankse folk lurar dej.VAR ÄRLIG OCH UPPRIKTIG ÄNDÅ!
Vad du tillbringat år med att bygga kan någon kanske förstöra över en dag.BYGG ÄNDÅ!
Om du finner kärlek och sinnesfrid,kan andra bli avundsjuka.VAR LYCKLIG ÄNDÅ!
Ge världen det bästa du har,det är kanske aldrig tillräckligt.GE VÄRLDEN ÄNDÅ DET BÄSTA DU HAR!
Du förstår,när det kommer till den slutliga räkenskapen så är det mellan dej och Gud:DET VAR ÄNDÅ ALDRIG MELLAN DIG OCH DE ANDRA!
Källa:
Lyztran,Tidskriften för Spiritualism,Mediumskap,Healing,Hälsa och Andlig Filosofi.
BRA SAGT!!!
Man kan ju förstå att hon blev helgon förklarad….vansinnigt klok människa!
Den har jag hört förut av en god vän. Kan inte höra den för många gånger, så klokt!

Verkligen rätta och kloka ord!
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Mycket bra och tänkvärda rader.

Precis vad jag behövde!

Jag flyger runt här inne och läser hitta denna sida Värd att läsas av fler

Synd att dom flesta människor glömt att läsa det som skrivits i fetstil och versaler.
Men faktum är, mycke vi gör får vi gagn för även i detta livet.
SEV

Fina ord av en klok gumma! 

De klokaste ord jag hört! Men faktiskt, inte alltid så lätt att leva upp till om man inte håller slutfrasen i minnet.
Vilka fina visdomsord /Kram

Underbara kloka ord Kram på dig

Mycket bra ord och innebörd.. Kan läsas varje dag !! 
Carpe Diem
Maria Johnsson
Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör
**Mycket bra och kloka ord. Mvh Fia H
**

Puttar på tråden då jag tror att dessa ord behöver läsas igen. Skall skriva ut dem och häfta fast dem på väggen.
Kram/Yvonne

mycket bra citat, jag har kopierat den, så nu sitter den på min ytterdörr, för alla besökare att begrunda
Mycket kloka ord!!
#20 Du är härlig! Tror att jag skall följa ditt exempel. Kan behövas i en liten by där jantelagen är lika självklar som högertrafik! :)
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."
Vilka tänka värda visdomsord.. Tänk om dessa ord användes varje dag.. Ja då skulle nog världen se annorlunda ut..'Tack för dom kloka orden som gjorde att man tänkte lite mera dock..Kram//Åse…

#22, så kul att någon tar efter mig, och ewa-kristina och moder theresa, inget dåligt gäng att hänga ihop med, jag känner mig ärad att också du är med i vår lilla grupp tuvstarr, smile