lära sig mer?
Hej, jag är en tjej på 15 år och undrar om någon vill hjälpa mig?
jag har börjat försöka lära mig tyda mina drömmar, jag har lärt mig att tyda en slags dröm som jag hade återkommande hände en sak som var samma men allt annat var olika! Jag lärde mig tyda den och gjorde det som behövdes slapp den efter det, men den kan komma tillbaka och då vet jag vad jag bör göra!
Men jag vill lära mig mer, kanske inte bara drömmar.
Jag känner av andra människor, särskilt djur väldigt bra. Min mor o far brukar säga att jag är konstig, när vi fick hem en kalv som slängde sig mot väggarna när man kom så fick jag honom så tam så jag går ut o går med honom, tog inte speciellt lång tid för mig. Även hönsen går jag runt med och det har aldrig varit problem med djur! De mesta barn älskar mig, vet inte vad jag gör, efter som jag inte är någon barn älskare.
Jag tänkte går det att använda detta o känna andar eller något liknande, för jag har velat det sen jag var liten. Alltid varit intresserad av drömmar, spå och förståelsen efter det. Och har ni några mer tips om drömmar eller liknade så älskar jag o lära mig om det.
Kram Nora medarbetare på lantdjur och Barnens 🙂
#0 Har en känsla att du själv kommer utvecklas med tiden, inom vilket område kommer du själv veta om, hursomhelst verkar du jordnära i det du berättar om djur.
Visst kan man läsa runt lite om fakta och annat. Men det mesta kommer av sig själv och man märker just vilket område man känner sig bättre eller utvecklas på. Ibland vill man kunna 100 saker, men det går kanske inte som man själv vill. Jag tror utvecklingen kommer i den takt du klarar av hantera, att försöka stressa fram något för fort brukar inte funka som man vill.
#1 okej, jo många säger att jag är jordnära. Och nej vill verkligen inte stressa fram något, vill mer lära mig mer om de här områdena innan man försöker sig på saker och tycker det är jätte häftigt! 😉
Kram Nora medarbetare på lantdjur och Barnens 🙂
#2 Absolut, att lära sig är aldrig dåligt ;)
Mitt tips är att fortsätta söka fakta och information samtidigt som du inte låter detta sluka upp dig helt utan lever här och nu och tar en dag i taget vad gäller din mediala utveckling. Du är ung och har väldigt mycket kvar att uppleva och känn tillit till att det faktiskt kommer :-)