Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettofftopic
Läst 484 ggr
Thinka
0

Hemma igen! OT

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vi kom hem från Öland inatt, det har varit en underbar vecka. Jag bara älskar havet, blir tårögd varje gång vi träffas, fniss.

Elisabeth-J
0

Välkomme hem igen! Havet är underbart, en plats man bara måste till när det är sommar =)

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Opal
0

Jag kom hem från Öland i lördags. Det var så underbart att vara där, havet och naturen gav mig kraft och energi.

EwaKristina
0

Välkommen hem,Thinka!Snart kommer du ju till Södra Dalarna oxå!!Glad

zeretki
0

Välkommen hem! Jag älskar havet och är rätt avundsjuk. :)

Vibeka
0

Välkommen hem och…..*suck* havet…..

Ljus Carina

Tarotsanna
0

Öland är verkligen underbart! Skrattande Fast jag tycker inte om att åka över bron….

[Caroline92]
0

Välkommen hem ^^

Thinka
0

Tack alla! skönt att få sova i sin egen säng! Jo jag måste berätta om en upplevelse jag fick när vi var till Norra udden på Öland . Gick ju ända opp i Långe Erik, jag är fruktansvärt höjd rädd, men tog mig upp och ut en sväng utanför dörren allra högst upp och in lika fort igen, sen blev det kö efter mig när jag skulle ner…knäna skakade sandalerna glev i fötterna , händerna darrade och jag hade handsvett och höll mig krampaktigt i ledstången. Efter att jag kommit ner gick vi in i present butiken, jag köpte mig en keramik kopia utav fyren och maken bjussade på glass. Efteråt gick jag runt fyren och ut i vattenbrynet. då prrade det till sådär som det gör i mitt huvud på sidan , när jag känner närvo vred huvudet och såg en skugga av en blöt raggig hund och svart långt kjolstyg, kan likaväl ha varit en svart kappa. Men det känndes som en kjol sekunden efter var det borta. detta var på baksidan av fyren, bland stenar och vattnet nästan helt inpå mig. Jätte häftigt. Mitt ansikte måste ha talat om vad som hände för sonen sa : nu har mamma sett ett spöke igen!