Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: meditation
Läst 2812 ggr
Loris M
8

Meditera under fullmåne!

Tidningen Nära bjuder till en gemensam fullmånemeditation Söndagen 23 juni, samt måndagen 22 juli kl. 20.00-20.30.  

Tycker att det är en fin initiativ och att även vi på ÖN kan vara med. Man mediterar under en halvtimme under fullmåne då energierna är extra starka och helt enkelt sänder ut positiv energi och kärleksfulla tankar till medmänniskor över hela jorden! ❤️

Jag har skrivit in dessa datum i almanackan och hoppas att ni också gör det. Ju fler vi är desto kraftfullare blir budskapet. 🌺

"As you start to walk on the way, the way appears" - Rumi

[NeferNefer]
3

Jag är med! 👍

[Lynx1]
3

Har noterat tiden i kalendern, let's heal the world :-)

Loris M
3

#1 #2 ❤️👍

[Bettanbop]
3

Jätte bra ide` ☝️

Har noterat datum och klockslag 👍

Fjäril
3

Så fint! 🌺

Sajtvärd på Övernaturligt

[Lynx1]
3

Det drar ihop sig nu :-)

Loris M
3

#6 🙂 Ja, det är snart det! Ser fram emot att vara en del av det!

vresrosen92
2

Jag hade verkligen tänkt vara med och sett fram emot det. Har dessvärre fått typ lunginflammation, feber och megahuvudvärk = inget bra utgångsläge för att meditera. Hoppas att ni andra får en trevlig upplevelse! :)

Don´t worry, Be happy!

Loris M
2

Stort tack till er alla som varit med! ❤️Det blev en vacker upplevelse (för min del). Är jätte nyfiken på om ni upplevde något speciellt under meditationen. Hoppas att ni vill dela med er i så fall. Jag ska också göra det - imorgon. Är sååå trött nu, måste gå och lägga mig! 😴 

#8 Usch.. Det låter inget vidare! Hoppas att du blir bättre snart och att du kan vara med nästa gång!

[Lynx1]
2

Fick mycket gröna färger till mig bl.a.:-) Resten är hemligt ;-)

Loris M
4

#10 Det har du rätt i, en del saker ska man behålla för sig själv. 😉

Jag skriver ändå vad jag fått fram, för känner mig så uppspelt!! Det är inte ofta jag upplever något under meditationer, mycket p.g.a. att jag har svårt att slappna av samt att jag ofta tvivlar.

Men, det här var så vackert! Jag upplevde att jag satt utanför ett tempel med höga vita pelare. Det var flera vitklädda människor som passerade förbi, tittade på mig och log. Sedan kom en man fram och satte sig bredvid mig på min högra sida. Vi bara satt, tittade på varandra och log. Det var så otroligt vackert, ljust, vitt och fridfullt. Det var ett speciellt vitt ljus som jag aldrig sett/upplevt tidigare. Påminde om levande ljus och solnedgång på en och samma gång. Jag var så fylld med kärlek och frid. Får faktiskt tårar i ögonen när jag skriver detta.

Jag såg också (vid templet) flera som stått mig nära och som nu finns på andra sidan. Vi bara tittade på varandra och log.

Sedan såg jag mig själv svävande ute i rymden och jag kunde se jorden. En ängeln svävade runt med mig och sträckte fram sina händer mot jorden som om han ville omfamna den, hela, skydda..

Så vackert!!! ❤️Är så glad för denna upplevelse och att jag den här gången känner inget tvivel! 🌺

[Kattuggla]
3

Vad gulliga ni är! Jag kunde tyvärr inte vara med denna gången men tar det vid ett annat tillfälle.

#10 Grönt är en härlig färg och håller med om att man inte kan berätta allt vad man upplever i sina meditationer. 🙂

#11 Härligt mesa att du upplevt så fina saker! Visst är det en speciell känsla när man är så "närvarande" i sin Meditation.

Kram till er alla! ❤️

Loris M
2

#12 Kram tillbaka! ❤️

Theleonora
1

Efter att ha läst om era upplevelser blir jag sugen på att vara med igen. Jag satt igår och kunde sitta i 10 min ung. Får se hur länge det blir idag.