Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: tvtidningarradio
Läst 411 ggr
River-Lord
0

"Hemsökta hus" klipp

Några Intressanta Klipp ur Most Haunted
"Hemsökta hus"

Detta klipp visar att det hela är en Show..

http://www.youtube.com/watch?v=4uD0dPhr9cQ

Ett klipp från "bordsdans"..där en "person"
programledaren själv verkar gunga bordet.. hmmm

http://www.youtube.com/watch?v=cSYyX6LLHmc

Vad ska man säga…Glad
Är Most haunted "fake"… Bedöm själva..Glad

(Markera och kopiera in länken.. till adressfältet.. på webläsaren)

/RL

[Caroline92]
0

Jo, Most Haunted verkar vara fake…å bordsdansen tror jag nog inte riktigt heller på…

Kramar Caroline

melia
0

Uch så trist att det finns såna där skojare som förstör för seriösa Ledsen

miramis2
0

såna fysiska fenomen måste förhandsupplevas för det är så mäktigt! Många har svårt att ta det till sig även då.

Pendlan
0

Kommer jag iväg till Alternativmässan-sthlm-Liljeholmen i höst så ska jag prova bordsdans. Måste bara se hur de funkar  *s*

miramis2
0

Ja gör det, passa på att tala med Ann-charlotte som jag tror är den som håller i det. Så du får en större bild av det hela menar jag.(AC är oerhört duktig, kan verkligen rekommendera henne till all typ av medial verksamhet.)

melia
0

ja.. fast här på filmerna så syndes det ju tydligt att allt var fejk Ledsen jätte tråkigt.

Pendlan
0

#5  Stämmer att det är Ann-Charlotte som håller i det. *ler* Men tyvärr så är bordsdansen bara på söndagen å när jag var där så var det lördag så då blev de ingen för mig den gången. Men nästa gång så ska jag gå på sön… om jag kommer iväg på mässan? Tror det kan va spännande upplevelse  :0)

miramis2
0

OM det var en vändpunkt? Ja ni kan tro att det var en vändpunkt til oss alla o en början på ett äventyr för oss, samt att det blev en hjälp i den kommande krisen vår familj kom att stå inför. Kursen vi sen kom att gå för AC vart en vändpunkt för oss på otroligt många sätt. Ska man gå på en sån här sak så gå dit med ett öppet sinne för att pån så sätt öppna sig för det okända. Därefter kan man analysera o så. vi trodde där var hjul under bordsbenen o att man förde på bordet, men när vi deltog insåg vi att så ej var fallet, den dagen snurrade rejält iskallen på oss