Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettmedialitet
Läst 670 ggr
twoodblue
0

Spå kring relationer?

Hej, finns det någon som spår relationer och vill spå för mig?

Beautiful Dreams…

[GunillaF]
1
twoodblue
0

Okej, missade det. Tack! :)

Beautiful Dreams…

Fjäril
1

Tack Gunilla! 🌺

Jag låser här.

Sajtvärd på Övernaturligt

[GunillaF]
0

👍

tarotlasse
2

Hej twoodblue som siare så kan man aldrig se vad som sker i framtiden. 

Man siar heller alldrig på en person som inte har lämnat sitt medgivande till det. 

En relation har ju med två elelr fler personer att göra så att sia om en relation är det svåraste man kan göra som siare. 

Men även den vanligaste frågan vi får som siare kan vi se de troligaste  resultatet och möjligheterna. 

Vi kan vägleda dig hur du kan göra i situationen och vi kan ge  tisps om   att vårda relationen och hur du själv kan göra i relationen. 

Men vi kan inte gå in på motparten och säga vad den gör eller tycker elelr om dens känslor det är omoraliskt att gå in och läsa av ngn annans inre utan deras medgivande. 

Jag tror inte själv du skulle bli så glad om någon annan gick till en tarotläggare och frågade om hur du ska göra och vad du har för känslor.

Så en känslig fråga som man får vara väldigt försikig med. 

Så jätte svårt att sia för man styr och tar beslut  själv  och i bland  tvärtemot vad korten visar.

När det gäller en realation så är det två personers beslut som styr som avgör resultatet så jätte svårt att säga hur. 

Korten kan visa på att möjligheterna till en jätte fin  kärleks relation men en av parterna kanske i sista stund blir lite osäker och backar genom sitt beslut. 

Men att skulle personen gett relationen en chans så hade det blivit bra. 

Så jätte svårt att sia just relationer och som sagt vad ska man aldrig läsa av den andra partnern utan dennes medgivande för det är inte ok- 

Mitt ex var hos en tarotläggare som berättade om min nya relation och om att vi skulle skaffa barn.  

Jag uppskattade inte alls detta och ngt barn blev det aldrig. För det var vårt beslut inte tarotläggaren som bestämde det men visst fanns möjligheten för  övade gjorde vi ju he he. 

Men det var inget som en tarotläggare hade ngn rättighet att berätta för mitt ex.  

Det kan lätt bli fel tolkat när man läser av någon i en relations fråga  om mot parten just då bråkar med barnen och är riktigt förbannad så den känslan känner man då som siare och den är inte så positiv och tolkningen blir ju inte så positiv för förhållandet. 

Frågar man en annan tarotläggare 2 timmar senare när denna person sitter framför datorn och läser något roligt och han skrattar gott. 

Ja då kommer den tarotläggaren göra en helt annan tolkning en den första tarottolkaren för den siaren känner av skrattet o glädjen. 

Så jätte svårt att sia om hur det blir men vi kan rådgiva dig som person vad du kan göra för att få en bra relation till personen inte på den andra partnern tyvärr. 

Lasse

Inlägget är låst för nya kommentarer