Är det möjligt tro ?
Jag har en liten fundering på en sak. Om vi säger såhär..kärlek är en fin känsla och en mycket stark sådan. När två människor möts och blir förälskade så händer det mycket i kroppen och knoppen !! En kärlek är fantastisk på vårt plan, men hur blir det om vår värld möts med andarnas värld ?
Tror ni att vi kan bli förälskade i en ande ? Alla som har kontakt med andra sidan träffar ju många olika andar. om det skulle uppenbara sig en ande som man bara smälter. Som man blir förälskad i. Tror ni det kan vara möjligt ?
En spännande och intressant fråga tycker jag !! Eller knäpp !!
Varma hälsningar MariaJ:-)
Carpe Diem
Maria Johnsson
Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör
Hahaha.. vilken rolig tanke. Om man kan bli kär i en ande, så måste ju också anden kunna bli kär i en själv. Eller det kanske finns en regel på andra sidan att de inte får bli kära i en.

vore ju onekligen en lite knepig situation
lite besvärligt med pussandet o sånt 

Det tror jag säkerligen att man kan bli 
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Det finns ju en del andar där man smälter som smör i solen,pga deras personlighet,men så långt som till förälskelse,nej,men hur skulle det då funka?.Och aldrig skulle man få vara ifred heller,de kan ju hänga med överallt vare sej man vill eller inte
Jag tror säkert att det skulle gå men även i tvåsamhet vill man hu ha privatliv ibland…………
Men däremot så finns ju förstås kärlek kvar där den ena har gått över.
Kommer osökt in på filmen "Gost" med snyggingen Patrick Swayze. Icke ett öga torrt där inte 

#5 Håller med dig, den filmen är ju så känslofylld! 
Elisabeth
Jag önskar att jag blev förälskad i en ande! För då skulle jag ju inte behöva känna någon rädsla för dom längre.. Vilket lyft! I ordets rätta bemärkelse! :) Lite knepigt när man skall dejta bara..
"Hej älskling", hör jag någon säga. "Jooaa…heeeej", säger jag och tittar åt fel håll. "En liten puss kan man väl få", säger anden. "Självklart", säger jag och pussar honom i baken - för jag ser ju inte var han är!!! 
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

#7 Hahahahaha!!! Jag ser ju bilderna framför mig när jag läser det här!
Min tanke blev så här… mamma ringer och frågar om jag har träffat någon och jag berättar då att jag har gjort det osv. Sen ska jag hem till henne och presentera honom, vilken syn när jag presenterar någon som dom inte ser! Då kommer nog några med vita rockar och tvångströja och hämtar mig! 
Elisabeth
Ja en sån svärson hade hon nog inte tänkt sig!
#8 Nä men vet du, då skall din mamma ta honom i handen för att hälsa, men hon tar i…!!! Ett dämpat skrik hörs nerifrån golvet, när anden har krupit ihop för att skydda sina ädlare delar.
(Hoppas att jag inte överträdde censuren :)

#8 Hahahaha!!! Tuvstarr, jag får skrattkramp i kinderna ju!
Sen kommer det ett medium och undrar vad vi sysslar med, han talar om det för henne och mediumet berättar för mamma och henne man. Hennes man blir svartsjuk och tar ut skilsmässa!
Nej nu är jag nog ganska trött 
Elisabeth
Jag med. :) På dan skulle jag aldrig våga skriva sånt här - tror jag. Natti, natti! ;)

# O
Visst är det möjligt att bli förälskad i och t o m ha intimare kontakt med en "ande" men om det är så speciellt hälsosamt är ju en annan femma. :)
#0 intim kontakt? Jag som e mest en känn-människa i andekontakten kanske skulle satsat på det =0)

Det är inget man kan satsa på att få. Men vem vet, du kanske får den erfarenheten också. :)
#15, ja man kanske får napp *hihi*
När jag gjorde Anden i glaset & fick kontakt med nån som påstod sig vara min "följeslagare", så bidde jag nog lite förälskad… Hade drömt om en kille i nästan 2 veckor & i drömmarna var det mkt kärlek & "följeslagaren" beskrev sig som han i drömmen… Så det kke inte var så konstigt att jag bidde lite förälskad :)