Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: medialitet
Läst 1272 ggr
[upstairs_to_heaven]
0

Indigobarn/vuxen

Jag arbetar med Doreen Virtués änglaterapi kort  och får ofta upp kortet indigobarn. 

Dock är jag fundersam över vad det kan betyda. Har läst instruktioner och lyssnat på initution angående detta.

Jag är under utveckling och arbetar mycket med personliga, andliga utveckling och övar min initution. 

Ni som har erfarenhet av Doreen Virtues änglaterapikort, har ni någon aning om vad det kan tolkas som?

tarotlasse
4

Ja du alla kort oavsett vilka du använder så har motiven en specfik betydelse för olika individer så det betyder en sak för mig en helt annan sak för dig och helt andra saker för  andra personer och just precis en specifik sak för den som gjort korten och det behöver inte betyda samma sak för alla andra, 

För mig själv så skulle jag tolka kortet Indigobarn som okunskap och att lära sig mera om sakfrågan innan man utalar sig i den specifika frågan.

För denna lära och rörelse om just Indigo barn är så felaktig och så mycket rena fakta fel så de har inte den blekaste aning ok hur varken bokstavs barn eller medialitet fungerar. 

Så därför jag själv tolkar detta kort om indigobarn som okunskap om att man behöver lära sig mer. 

Men som sagt vad så kan de kortet betyda något helt annat för dig eller  för någon annan person. 

precis som med tarotkorten så inget man kan läsa sig till eller plugga sig till för helt olika betydleser för vara och en person. 

finns ingen som tolkar en bild, färg eller symbol på samma sätt. 

Så helt enkelt bara din egen betydelse och vad du ser i kortet som är svaret på din fråga. 

Lasse