Dalarna OT
Förlåt att jag frågar nåt helt OT men finns det fler folk från Dalarna här på forumet? *nyfiken i en strut*
och för den som vill så vore det kul att veta vart i vårt fina Dalarna ni befinner er :) alltså ni behöver inte skriva vilken ort eller så men högt upp långt ner mitten väster öster :)

Är det bara jag härifrån
hoppas det kommer fler så småningom då
likasinnade vänner i min närhet är det ont om 

Du är inte ensam om att bo i Dalarna här men dom har kanske inte hunnit läsa tråden än, vi får vänta lite till så dyker dom säkert upp snart igen 
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Jodå,, det finns fler i dalarna. Jag bor i södra delen. Bor du själv i dalarna?
Hallå!!! Jag bor i Dalarna! 

men va kul
jag som började tro jag var den enda från dalarna med det här intresset :)
Angeline japp jag bor i Dalarna har alltid trott jag bott i mitten av dalarna men en titt på kartan så bor jag nog mer åt det södra hållet :) hmm undra vad jag hade för betyg i geografi i skolan..
Anna N kul :) norr söder öst väst?

Jag bor i Södra Dalarna!
#5 : Mitten/Öst - utanför Falun :-)

Anna N kul :) då bor vi rätt nära varandra :) då får jag nog också ändra till mitten då :) kollade kartan över dalarna och fick för mig att vi hörde till söder :) fast jag har alltid trott mitten så det är nog så
vad har du för intressen inom det övernaturliga? själv lägger jag tarot kort och är intresserad av healing och kontakt med andevärlden :)
#8 : Där ser man!
Hm… jag har inte något särskilt intresse inom det här området o defenitivt ingen kunskap men för den delen tycker jag det är oerhört spännande och läser era trådar här med nöje. 

Då kanske ni är fler från Dalarna som kan komma med på forumträffen? 
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Jag bor i Dalarna.

vettarna var bor du då? :)
Jag bor inte i Dalarna, men har bott i Orsa… :)

#12 Jag bor i Falun.

#14 kul :) jag bor inte allt för långt från falun
har du några speciella intressen inom det övernaturliga?
#13 och så flyttar du därifrån!!?? inte kan man väl vilja flytta i från Dalarna heller 
#6 det visste jag faktiskt 

#15 De intressen jag har av övernaturligt är att jag sedan barnsben har känt på mig saker som ska inträffa samt att jag vill lära mig mera.
#15 Jag var ju tvungen :( Trivdes som fisken i vattnet där, men morsans man fick jobb neråt, så då fick vi flytta med, under vilda tonårsprotester ;)