Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: andlighet
Läst 1429 ggr
twoodblue
0

HJÄLP MIG!!!!

Hej, Jag mår hemskt dåligt och vet inte längre vad som får mig att orka gå upp på morgonen längre. Jag Ser ingen mening med något, den enda kvinna jag ville ha och som jag älskar otroligt mycket, fastän att jag inte har träffat henne, bor i ett annat land och "verkar" inte lika intresserad av mig, som jag av henne. Jag har hela tiden trott på andar och gud (övernaturliga saker). Men nu har jag nästan gett upp hoppet. Jag mediterar ofta, för att försöka få kontakt med andra världar, men hittills, utan resultat. Om någon här är synsk, i så fall vill jag att du bevisa mig för att det finns något utanför denna jord, som bryr sig om mig. Jag vill veta om det finns liv efter döden (bevis i form att någon kontaktar exempelvis min döda morfar och kan beskriva något om honom), jag vill veta om jag kommer att få denna vackra kvinna (Gråter floder varje vecka för att jag inte får vara med henne), och jag vill veta om min framtid. Du ska vara en människa med äkta kärlek och du ska göra detta för mig för att visa att du bryr dig. Bevis på att själen är något andligt och inte bara något mentalt, som upphör existera efter döden, det vill jag ha. / Tony

Beautiful Dreams…

twoodblue
0

Som jag misstänkte, inget svar.

Men, jag ger det en chans till.

Jag kommer idag, ca kl 0.45 till 1.15 sitta i djup Meditation, så om någon vill kontakta mig, gör det då, eller under min sömn (fram till kl 9.00 på morgonen)  Drömmer otroligt mycket och kommer i håg det mesta, så besök mig gärna då.

Eller skriv till mig imorgon.

Jag behöver klara bevis, både om livet, och henne jag älskar.

Så kontakta mig, om det går, jag öppnar alla portar, för er, de goda.

Beautiful Dreams…

twoodblue
0

Glömde säga hur jag ser ut, om ni ska försöka kontakta mig. Jag är 1.86. Grå/blå ögon. Brunt hår. Lite runt ansikte. 98 kg. Lite Skägg. Ljus hy. Född i juli, omtänksam och kärleksfull.

Beautiful Dreams…

skotty
1

Förlåt, men jag tror inte riktigt att det fungerar sådär :/

Fjäril
6

Hej Tony, Alla tvivlar vi emellanåt och jag tror faktiskt att man både behöver och ska göra det. Man kan heller inte tvinga sig till att tro på något utan det är något som bara sker per automatik gällande övertygelser och annat. Oavsett vad man tror på. Du kanske kan träffa någon i din närhet att prata med kring dessa funderingar du har? Någon som lyssnar på dina känslor och förstår dina tankar? Det är svårt för någon att ge dig det du behöver så här via internet, även om en tanke och några ord kan vara av betydelse.

Sajtvärd på Övernaturligt

twoodblue
0

Hej Jennie, Jag har försökt att prata med de flesta jag har tillit för, tyvärr är det ingen som förstår mig. Känslorna jag har är nästa helt obeskrivliga, och jag hade inte önskat min värsta fiende dessa känslor. Tankarna är av samma karaktär, otroligt starka och fyllda av smärta. Jag förstår att det är svårt via internet att kommunicera, men jag behöver trygghet från någon. Jag är en otroligt känslig människa, kan inte ens slå ihjäl en mygga. Att förlora denna underbara kvinna gör lika ont för mig, som om jag hade förlorat min själ, då förstår ni kanske hur starkt hon påverkar mig. För första gången i mitt liv, har jag riktig smärta i mitt hjärta, jag känner såren som finns där, det känns som knivhugg. Vilken Gud skulle tillåta detta? Kärlek ska ju vara det vackraste som finns, oavsett om man är religiös eller inte, så varför är det så här? Jag är fortfarande relativt ung (25-år). Jag har en dröm om en karriär och hoppas att den slår igenom. Men Den dag jag dör, vill jag inte minnas tillbaka och fortfarande sakna henne och för att sen i all evighet aldrig mer få se/prata med henne.

Beautiful Dreams…

Fjäril
8

Vi kan inte göra så att någon annan fattar känslor för oss, en äkta kärlek finns bara där, det är inget vi kan påverka - eller påtvinga.

Jag vet att det är det sista du vill höra nu kanske men om du vet att hon inte är lika intresserad av dig kanske du ska arbeta på att "glömma" henne istället för att fundera på hur mycket du vill vara med henne? Om det är "meningen" att ni ska träffas, där tycke finns från båda sidor, kommer det bli så ändå, men undertiden behöver du fokusera på annat.

Du kan mentalt arbeta med att tänka på annat. Varje gång hon ploppar upp i huvudet kan du hitta en "ersättningstanke". Fundera och tänk tillbaka på sådant som fått dig att må bra, roliga saker och sådant som är värt att plocka fram ur minnet. 

Du kanske ska testa nya meditationstekniker? Eller andra nya metoder och sätt? Det är bra att byta "mönster" ibland.

Sajtvärd på Övernaturligt

[Lynx1]
3

Jag känner att du har mycket krav på din omgivning, din gud och ditt liv just nu. Att du motsätter dig livets process (det gör vi alla i olika grad ibland för vår vilja är ju så stark!) gör att de saker du vill ha väck står istället där ännu starkare.. till din förtvivlan.

Om man vill ha förändring så måste man först acceptera det som finns. Man behöver inte gilla det, eller vilja ha det så, men man måste kunna acceptera det, med hela sitt hjärta. Sen sker den magiska (eller fullkomligt naturliga faktiskt) förvandlingen.

Till mig får du höra av dig när du vill (gå in på min profilsida här för mer information) så får vi se om jag kan hjälpa dig.

I all välmening,

Lynx

twoodblue
1

#6 Jennie,

Det är så sant att man inte kan påtvinga någon annans, äkta kärlek. Dock så verkade det som att hon hade kärlek för mig, åtminstone  innan, men att det sakta har försvunnit iväg. Förmodligen har jag skrämt iväg henne, med mina starka känslor.

Jag har aldrig varit så säker på något i hela mitt liv,  som det att jag och hon, borde vara tillsammans.

Jag kan inte "glömma" henne oavsett hur mycket jag försöker. Det går inte att få bort henne från mina tankar/känslor även om jag gör/tänker på annat som jag gillar.

Hon är här, i mig, hela tiden, 24/7. Hon besöker mig även i mina drömmar.

Har du bra tips på olika meditationstekniker?

Beautiful Dreams…

twoodblue
1

#7 Hej Lynx,

Ja det stämmer bra att jag har mycket krav och det är nog för att jag i mitt liv, alltid har ställt upp för människor, men knappt fått något tillbaka, så nu är det min tur att få känna sig "ompysslad" och behövd.

Men vad är egentligen livets process, förutom att livet hela tiden förändras?  Vad jag har märkt, är att livet är bra märkligt i alla fall. 

Färgen på mina ögon är grå, men efter det att jag träffat henne, så har dom blivit blåa, precis som havet. Glöden i mig, blev starkare.

Om jag accepterar situationen, så som den är nu.  Hur upplever jag förvandlingen och vad menas med förvandlingen?

Jag kontaktar dig gärna, för att få veta mer, om livets mysterier.

Beautiful Dreams…

twoodblue
0

Känner mig helt förstörd. Jag är helt borta. Min vän undrade om jag hade druckit alkohol, för att jag var så borta idag. Jag mår så uselt, ge mig något litet Tecken på liv efter detta, så jag kan få ro.

Beautiful Dreams…

twoodblue
0

Snälla ni, jag gråter varje dag, jag ber varje dag, men jag mår bara sämre och sämre. Igår var en hemsk dag, trots att jag var med en god vän och ritade en massa magiska bilder. Finns det någon som kan få kontakt med någon avliden släkting och finns det någon som kan spå/läsa/vägleda om min framtid. Är oerhört tacksam för svar, för min själ orkar inte snart mer.

Beautiful Dreams…

[Lynx1]
3

Din själ är starkare än du tror. Det är ditt ego som gör ont, som ger dig dessa känslor. Min vän, ha tålamod. Du kommer få svar av mig inom någon dag. Kram, Lynx