Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettandlighet
Läst 854 ggr
Ingu1
0

Pappa...

Min pappa gick bort för snart 1,5 år sedan. Saknaden är stor… han finns på min näthinna alltid…

Är det någon som kan känna hur han har det, hur han mår… saknar han mig…

Blodfot
0

Hn saknar dig och mår bra.

Det som ses som onska kan i verkligheten vara Godhet, och det vi ser som godhet kan vara onska!

[DarkBeauti]
6

Beklagar sorgen och han både hör och ser dig hela tiden,bara din tanke på honom hör han direkt och har ett vakande öga över dig.

Han behöver inte sakna dig där han är för han besöker dig ofta ofta ofta och det är vi som stannar kvar i vår fysiska form som känner saknad av en fysisk person vi vart vana att ha vid vår sida i många år så dom känner inte den formen av saknad som vi gör men visst längtar dom efter oss och besöker oss så mycket dom bara kan.Dom har ju möjligheten att förflytta sig på ett helt annat sätt än vi.

Klart han har det bra och du kan prata med honom när helst du känner och vill,dygnet runt ingen tid finns på andra sidan som är nåt hinder dom har alltid tid med oss det är snarare vi som inte alltid ser och hör om dom besöker ,speciellt när vi går igenom sorgearbetet då är vi ofta blockerade för vi saknar så enormt.

Några enkla tips att känna igen om han besöker dig är,dofter en doft som du förknippar med din far.En rysning,en vindpust i ett helt vindstilla rum,en smekning på kinden eller över ditt hår deras sätt är många för att få vår uppmärksamhet.Det kan vara någon liten personlig ägodel som han haft som byter plats,enkla ting och det är inte alltid dom kommer med buller och bång utan ger oss dom där små lättsamma aha upplevelser om att nu är dom här.

Kram på dig 🌺

Ingu1
0

Tack!!!