Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettsorg
Läst 1043 ggr
Kaartaan
1

Kontakt

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!
Jag undrar om det finns något sätt som man kan ta kontakt med sina döda djur?
Jag hade en häst hos mig för ungefär ett år sedan som jag inte sköte så himla bra & sen åkte hon hem för jag hade henne på foder då så hon åkte hem för hennes ägare tyckte jag inte tog hand om henne rätt, sen när hon åkte hem så gav ägaren till henne bort henne till en annan tjej som även avliva henne efter en kort period & innan hon åkte från mig så mådde jag så dåligt när hon skulle åka & då jag sa aldrig förlåt för att jag lätt det gå så långt! Jag har liksom klandrat mig själv för det som hände henne & nu vill jag inget mer än att säga förlåt eftersom jag kan inte glömma det för Minna då (hästen) var verkligen mitt liv & allt går neråt för mig & det har det gjort sen Minna försvann…
Jag kan liksom inte släppa mina tankar & gå vidare.

Amandla
0

Oj, ser att du inte fått ett enda svar. Jag puffar upp tråden så fler kan läsa den.

[DarkBeauti]
6

Först av allt skulle jag vilja be dig att inte klandra dig själv,det är inte lätt att släppa den tanken det vet vi alla hur svårt det kan vara för det sitter ofta så djupt inom oss.

Minna kan jag lova dig redan har förlåtit och bara din egen tanke når henne även om du inte är en tränad djurkommunikatör så hör hon dig och din tanke till henne så där kan du känna lugn och trygghet.

När jag ser på din bild blir jag förvånad för det är en enorm harmoni så hur kan det vara så att du inte skulle skött om henne för bilden säger tvärtom en häst och tjej med massor av kärlek och direkt jag öppnade bilden fick jag både glädje och värme som kom emot mig.

Försök att inte klandra dig själv och Minna klandrar dig inte kan jag lova,jag undrar jag om det inte var som så att andra ansåg du inte skötte om henne för något här stämmer inte när jag känner in din bild för där finns kärlek mellan både dig och hästen.Kan det ha vart någon form av avundsjuka med i bilden för jag känner bara värme mellan häst och människa i din bild.

Kram på dig och försök släppa skuldkänslorna är du snäll 🌺